بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب تندخوانی | طاقچه
کتاب تندخوانی اثر رایان جیمز

بریده‌هایی از کتاب تندخوانی

۳٫۴
(۱۰۱)
هنگام خواندن، کلمات تکان نمی‌خورند؛ اما می‌توانید از انگشتان خود یا هر نوع اشاره‌گری استفاده کنید تا چشم‌های شما آن را دنبال کنند. این کار هدایت چشم نامیده می‌شود و روشی قدیمی است که حواس‌پرتی را از بین می‌برد و به خواننده امکان می‌دهد تا روی کلمات مهم تمرکز کند و سریع‌تر بخواند.
کاربر ۳۷۹۰۴۶۵
- از نگهدارندهٔ کتاب استفاده کنید تا زاویهٔ مطالعهٔ شما ۴۵ درجه باشد. - اگر می‌خواهید از روی صفحهٔ نمایش بخوانید، به‌جای خواندن از روی صفحهٔ کامپیوتر یا لپ‌تاپ، بهتر است از تبلت استفاده کنید. - به‌درستی روی صندلی بنشینید! در رختخواب یا در حالت درازکش مطالعه نکنید. - مطمئن شوید که نور مناسبی دارید! - حداقل یک ساعت (۵۰ دقیقه خواندن مستقیم، ۱۰ دقیقه استراحت) به خواندن اختصاص دهید و فقط بخوانید و هیچ کار دیگری (حتی فکر کردن) انجام ندهید. - با استفاده از هدفون، موسیقی مفید گوش کنید!
الهام حمیدی
«زندگی برای خواندن کتاب‌های کثیف، خیلی کوتاه است»
moya
برای پیگیری روند پیشرفت خود، می‌توانید به‌صورت افزایشی در ۱ تا ۵ دقیقه بخوانید. اگر می‌خواهید متوسط سرعت مطالعهٔ خود را به دست آورید، تعداد سطرهایی را که می‌توانید در یک دقیقه بخوانید، بشمارید و در ده ضرب کنید. این عدد تعداد متوسط کلمات موجود در هر سطر در کتاب‌های چاپ‌شده است.
کاربر ۳۷۹۰۴۶۵
هر روز هنگامی‌که از خواب بیدار می‌شوید، کمی مطالعه کنید! حتی اگر فقط ۱۰ دقیقه فرصت دارید
کاربر ۱۱۲۲۸۷۹
مطالعه را به فردا یا روز دیگر نیندازید! امروز این کار را انجام دهید!
احمد حیدری
۸. جایی را با ماژیک رنگی متمایز نکنید! بسیاری از افراد برای این‌که متن مهمی را به خاطر بسپارند، از ماژیک‌های رنگی (هایلایتر) استفاده می‌کنند و تصور می‌کنند که این کار درک آن‌ها را بهتر می‌کند. اما این باور درست نیست. هنگامی‌که قسمتی از متن را با ماژیک رنگی متمایز می‌کنید، به ذهن خود می‌آموزید که به‌جای یادگیری کل مطلب، روی متنی که متمایز شده است، تمرکز کند. مشکلی که ایجاد می‌شود این است که احتمالاً مجبور هستید همه چیز را دوباره بخوانید. زیرا ابتدا آن‌ها را کاملاً درک نکرده‌اید. بهتر است تندخوانی کنید (کاملاً بخوانید؛ درک کنید) تا فقط حقایقی را که از نظر شما ضروری است، متمایز کنید.
الهام حمیدی
مطالعه نباید طوری باشد که گویی برای ناتمام گذاشتن یک کتاب مجازات خواهید شد!
ali
افراد بسیار موفقی مانند وارن بافت، بیل گیتس، جان ماکسول و مارک زاکربرگ به قدرت کتاب خواندن اعتقاد دارند. آیا می‌خواهید یک کتاب را در یک روز بخوانید؟ هنگامی‌که عادت‌های نادرست خواندن را که شما را عقب نگه می‌دارد ترک می‌کنید، به‌آرامی و با یقین بهبود را آغاز خواهید کرد. این‌جا راهنمای مفیدی برای کمک به شما آورده شده است: ۱. قاطعانه بیدار شوید!
کاربر ۱۱۲۲۸۷۹
۱۵. همیشه ورزش‌های چشمی انجام دهید! در فصل بعدی دربارهٔ تمرینات چشمی مختلفی که می‌توانید روزانه برای تقویت عضلات چشم خود انجام دهید، خواهید آموخت. حرکت چشم در تندخوانی بسیار مهم است. هنگامی‌که عضلات چشم خود را تقویت می‌کنید، سریع‌تر می‌خوانید و از خستگی چشم جلوگیری می‌کنید.
rabani

حجم

۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد