بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم | صفحه ۳۸ | طاقچه
کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم اثر استر ووجیسکی

بریده‌هایی از کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم

امتیاز:
۴.۲از ۶ رأی
۴٫۲
(۶)
همیشه خرید کردن را فرصتی برای قدرت بخشیدن به بچه‌ها و همچنین خوش‌گذرانی می‌دیدم. چرا به آن‌ها کمک نکنیم این مهارت‌ها را هرچه زودتر در زندگی‌شان یاد بگیرند؟
هدی✌
به این فکر کنید که چه چیزی را می‌توان اصلاح کرد و چگونه. بعد بخواهید که تغییر کنید: برای خودتان، برای فرزندان‌تان و برای جهان.
هدی✌
وقتی اشتباه می‌کنید به خودتان سخت نگیرید. اولین کسی که باید او را ببخشید، خودتان هستید. زندگی گاهی سخت و پیچیده است.
هدی✌
هیچ پدر و مادر، همسر یا فرزند کاملی وجود ندارد. همهٔ ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.
هدی✌
هدف ما ساختن محیطی عاری از استرس و عاری از سختی برای بچه‌های‌مان نیست. اغلب تجربیات سخت و دردناک است که منجر به رشد ما می‌شود.
هدی✌
مقاومت در برابر وسوسهٔ کتک زدن خیلی سخت است، چون حتی من به‌سختی در مقابلش خودداری می‌کردم. من می‌خواستم با بچه‌هایم ارتباطی عاطفی داشته باشم. می‌خواستم مهربانانه با آن‌ها رفتار کنم
هدی✌
یک بچهٔ قدرتمند و هدفمند می‌تواند روی شما، خانواده‌تان، جامعه‌تان و تمام دنیا تأثیر بگذارد. این موجی قدرتمند است که از خانهٔ شما شروع می‌شود.
هدی✌
آیا به فرزندان‌مان چیزهایی یاد می‌دهیم که می‌خواهیم آن‌ها نیز به فرزندان‌شان یاد بدهند؟ آیا این آموزه‌ها، باعث پیشرفت زندگی‌شان، پیشرفت فرهنگ و پیشرفت جهان می‌شود؟
هدی✌
دید بچه نزدیک‌بین است و برای ما در بچگی غیرممکن است که تمام عواملی را که بر رفتار پدر و مادرمان تأثیر می‌گذارد، درک کنیم.
هدی✌
اگر نقش مشاور روان‌شناس خودتان را برعهده نگیرید و کودکی‌تان را بررسی نکنید، نمی‌توانید آن پدر و مادری بشوید که انتظار دارید. زاویه دید والد به شما اجازه می‌دهد چالش‌هایی را درک کنید که پدر و مادرتان با آن‌ها مواجه شده بودند و شاید در بچگی متوجه آن‌ها نمی‌شدید. دید بچه نزدیک‌بین است و برای ما در بچگی غیرممکن است که تمام عواملی را که بر رفتار پدر و مادرمان تأثیر می‌گذارد، درک کنیم.
هدی✌

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان