بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم اثر استر ووجیسکی

بریده‌هایی از کتاب چگونه انسان‎ هایی موفق تربیت کنیم

امتیاز:
۴.۲از ۶ رأی
۴٫۲
(۶)
اول از همه، این‌قدر اسباب‌بازی نخرید! (درسی که باید در جایگاه مادربزرگ می‌گرفتم.) اول مطمئن شوید از اسباب‌بازی‌هایی که دارند لذت برده‌اند.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
خوراکی‌ها، روی میز قرار داشت. به بچه می‌گفتند می‌تواند بلافاصله مارشمالو را بخورد یا صبر کند تا محقق برگردد و به جای یکی، دو مارشمالو بگیرد. (صبرِ پانزده‌دقیقه‌ای برای یک بچه، عملاً مثل یک عمر است) بعضی از بچه‌ها فوراً تسلیم می‌شدند.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
خودم را درگیر این نمی‌کردم که والدین دیگر بیشتر از من خودشان را قاطی می‌کردند. به دخترهایم می‌گفتم: «من بهت ایمان دارم، این پروژه رو می‌تونی خوب انجام بدی. هرچی بشه من ازش خوشم میاد.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
ن دخترهایم را تشویق می‌کردم که «از کلمات‌شان استفاده کنند». می‌گفتم: «می‌دونم ناراحتی و یه چیزی می‌خوای، ولی تا وقتی قشقرق راه بندازی نمی‌تونم کمکت کنم.» بچه‌های کوچک هم انسان‌اند (که مغزشان در حال رشد است). بیشتر از یک بار می‌گفتم: «به مامان بگو چی می‌خوای.» با گذر زمان بچه‌ها یاد می‌گیرند دربارهٔ احساسات‌شان صحبت کنند.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
برای فرزندان‌تان کاری نکنید که خودشان می‌توانند انجام دهند
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
«پایان‌بندیش جای کار داره. می‌خوای کمکت کنم یا می‌خوای خودت بهش فکر کنی؟» و
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
وقتی بچه‌ها متخصص چیزی باشند، احساس خوبی نسبت به خودشان پیدا می‌کنند. می‌توانند در زمینهٔ بازی ماینکرفت یا حشرات یا هر چیزی که می‌خواهند، متخصص بشوند. مهم نیست. فقط باید متخصص بشوند.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
بچه‌ها باید برای ترمیم اعتمادی که خدشه‌دار کرده‌اند، گامی فعال بردارند. به‌این‌ترتیب تأثیری را که گذاشته‌اند، درک می‌کنند. ولی من در این مورد بدجنسی نمی‌کنم.
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
فرزندتان زمانی به اعتمادتان خیانت خواهد کرد. این بخشی از زندگی و بخشی از فرآیند یادگیری است. یک‌بار یکی از دانش‌آموزانم گفت می‌خواهد به یکی از دوستانش که «روز بدی» داشته است، کمک کند. اول فکر کردم، وای، چقدر مهربان؛ اما بعداً فهمیدم به فروشگاه روبه‌روی مدرسه رفته و بعدازظهرش را نه صرف کلاس من، نه صرف کمک به یکی از دوستانش، بلکه صرف خوردن کلوچه کرده است!
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳
(دادن بودجه‌ای مشخص به بچه‌ها روشی فوق‌العاده برای آموزش مسئولیت‌پذیری مالی به آن‌هاست)؛
کاربر ۱۶۵۶۵۶۳

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

حجم

۳۰۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان