بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب عادت های اتمی (خلاصه کتاب) | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب عادت های اتمی (خلاصه کتاب) اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب عادت های اتمی (خلاصه کتاب)

۴٫۰
(۷۷)
در مراحل اولیه و میانی هر تلاش، یک دوره ناامیدی بزرگ وجود دارد. شما انتظار پیشرفت خطی رادارید و اگر این‌طور نباشد ناامید می‌شوید؛ اما به خاطر داشته باشید که نتایج بزرگ یک‌شبه حاصل نمی‌شود!
kelara
ما خودمان را متقاعد کرده‌ایم که پیروزی‌های بزرگ نیاز به اقدامات بزرگ دارد. ما برای کاهش وزن،  خلق یک کسب‌وکار، قهرمانی در یک‌رشته ورزشی و یا هر هدفی همواره به دنبال اقدامات بزرگ هستیم. درحالی‌که اصلاً  پیشرفت‌های یک‌درصدی  را پیشرفت در نظر نمی‌گیریم. درحالی‌که اگر شما بتوانید هرروز تنها یک درصد از روز قبلتان بهتر شوید، در انتهای سال ۳۷  برابر پیشرفت کرده‌اید. در مقابل اگر هرروز یک درصد بدتر شوید در پایان سال تقریباً به صفر می‌رسید.
kelara
من آموختم که تنها تغییرات کوچکی در زندگی خودم به وجود آورم و این تغییرات به نتایج ماورای تصور من ختم شد.
kelara
در دورانی که همکلاسیان من تا دیروقت بیدار بودند و به بازی‌های کامپیوتری می‌پرداختند من سعی می‌کردم که هرروز صبح زود از خواب بیدار شوم، به تمرین بپردازم و خودم را تقویت کنم. این عوامل احساس کنترل زندگی به من داد
kelara
هرگاه که باکاری مواجه شدید و احساس لذت کردید این سؤال را از خودتان بپرسید که آیا این کار با اهداف بلندمدت من هماهنگ است یا نه؟
amirhossein
در قانون دوم، هدف ما این است که یاد بگیریم چطور عادت‌هایمان را وسوسه‌انگیز و جذاب کنیم و یا برای ترک عادتی آن را زشت و نفرت‌انگیز جلوه دهیم.
خلیلی

حجم

۴۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۶٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۹,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۰
۱۱
صفحه بعد