بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب حالا خوب می فهمم | طاقچه
کتاب حالا خوب می فهمم اثر وین دایر

بریده‌هایی از کتاب حالا خوب می فهمم

نویسنده:وین دایر
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأی
۵٫۰
(۴)
می‌بینم قوه تخیل، بزرگ‌ترین موهبتی است که خداوند به انسان عطا کرده. هنگامی‌که به قوه تخیل محکم بچسبیم و نام خدا را تکرار کنیم، حتمآ به همه اهداف خود خواهیم رسید. تنها لازم است احساس کنیم هم‌اکنون به آرزو و هدف خود رسیده‌ایم.
hrz1313
تنها دو احساس عمیق وجود دارد: عشق و ترس. هرجا عشق باشد، ترس وجود ندارد، و هرجا ترس باشد پس عشق وجود ندارد.
hrz1313
پرهیز از قضاوت، عیب‌جویی، محکوم کردن و همه آن افکاری که باعث رنجش دیگران است، باعث می‌شود تا فرشتگان به شکل یک شخص سر راه ما قرار گیرند و در حلقه عشق و محبت خود حفظمان کنند و درنهایت کائنات دست به دست هم داده تا درهای نعمت و سعادت را به روی ما بگشایند
hrz1313
در هر قدم از این راه، همواره راهنمایانی بودند که راه درست را نشانم دهند؛ این راهنمایان برای شما نیز هستند.
hrz1313
برای هر کاری که قصد انجام آن را دارید، از تخیلات و تصاویر ذهنی‌تان استفاده کنید، بعد به‌گونه‌ای عمل کنید که گویی این رؤیا در همین لحظه به حقیقت تبدیل شده است.
hrz1313
آموزگاران همواره در پیرامون ما حضور دارند. درجه آمادگی شما برای دیدن آنها و گوش کردن به منِ برتر و عمل کردن به آنچه بصیرت درونی به شما می‌گوید، به آگاهی آموزگاران شما نیروی مضاعف می‌بخشد. بینش خود را تقویت کنید و صرف‌نظر از آنچه هرکس و هرچیز اطراف شما ممکن است عکس و متضاد آن را بگوید، به احساس درونی خود اعتماد داشته باشید. این فایده پذیرش ذهنی و عمیق حالا خوب می‌فهمم است.
hrz1313
جذابیت آموزه‌های نویل گودارد و جمله «من... هستم» این بود که نیرویی نامرئی می‌خواست متوجهم کند که تنها با توکل به خداوند است که انسان می‌تواند راهنمایان معنوی را به‌سوی خود جذب کند.
hrz1313
کارها توسط ما انجام نمی‌شوند بلکه ما نتیجه انجام کارها هستیم
hrz1313
از ناکجا به این جهان آمده‌ایم، با دست خالی، و اینجا را به مقصد ناکجاآباد، با دست خالی ترک می‌کنیم. هر دو مانند هم است. تنها مسئله بُعد مکان است.
hrz1313

حجم

۳۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۵۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد