دانلود کتاب صوتی ریکی کامل با صدای لیلا ولی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ریکی کامل اثر کارن فریزر

دانلود و خرید کتاب صوتی ریکی کامل

نویسنده:کارن فریزر
انتشارات:انتشارات پل
دسته‌بندی:
،
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ریکی کامل

کتاب صوتی ریکی کامل نوشته کارن فریزر است، این کتاب دستورالعمل کاملی برای شفای درون و تعالی روح‌تان ارائه می‌دهد تا شما هم بتوانید از این انرژی بی‌کران معنوی بهره‌مند شوید و وجودتان را سرشار از آرامش و عشق بی‌قید و شرط کنید. این کتاب با ترجمه یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری و صدای لیلا ولی‌پور منتشر شده است. 

درباره کتاب ریکی کامل

به کتاب ریکی کامل به‌عنوان معلم خردمند خود بنگرید، کتابی که شما را در سفر ریکی راهنمایی می‌کند تا شفابخشی را به دیگران منتقل نمایید. این راهنمای جامع دارای آموزش‌های ساده و فراگیر است و برای همه قابل استفاده خواهد بود، تصاویر و دستورالعمل‌های آموزنده این کتاب مناسب دانش‌آموزان ریکی از هر سن و با هر زمینه‌ای است. این واقعاً تنها کتابچه راهنمای ریکی است که شما برای خرید نیاز دارید، چراکه هم جامع است و هم قابل فهم

ریکی در اطراف شما بسیار وجود دارد و همه می‌توانند از انرژی گرم و دوست‌داشتنی آن برای تعادل و ترمیم بهره‌مند شوند. یاد بگیرید چگونه این قدرت معنوی را با ریکی کامل، منبع کامل ریکی همه در یک جا برای بهبود عمیق و تعالی روحی مهار کنید.

با کتاب ریکی کامل می‌توانید موارد زیر را بیاموزید:

تاریخ: ریکی مدرن ترکیبی از ریکی ژاپنی، غربی و غیر سنتی است، این کتاب شما را به سفری در تاریخچه این روش و چهره‌های ماندگارش پیش می‌برد.

تسلط بر تمامی سطوح: سه سطح ریکی را مطالعه کنید، درجه اول، درجه دوم و ریکی استادی و آن را به تازه‌کاران آموزش دهید.

کشف راهنماهای ترسیم‌شده: ارجاعات بصری را برای نمادهای ریکی، حالت‌های دست و توالی درمان جسمی بیابید تا التیام‌بخشی انرژی را بر روی خودتان و دیگران انجام دهید.

تمام راهنمایی که لازم دارید حالا پیش چشم شما است با کتاب ریکی همه اطلاعات لازم را خواهید آموخت. هدف کتاب این است که راهنمایی برای افرادی باشد که تمایل دارند ریکی را در درون خودشان انتقال دهند، چه برای غنی‌سازی شخصی یا حمایت از هارمونی و هماهنگی انرژی تمام ساکنین این سیاره. اگرچه کار با انرژی ریکی به هماهنگی بالا از استاد و یا مربی ریکی برای انتقال نیاز دارد این‌ کتاب همه چیزهایی را به شما می‌آموزد که بایستی بدانید تا از آمادگی لازم برای هماهنگی با این انرژیِ درمانی مفید و زیبا برخوردار شوید. آنگاه هماهنگی را در دانش ریکی، نحوه عملکرد آن و نحوه انتقال آن برای خوبی همه دریافت خواهید کرد.

شنیدن کتاب ریکی کامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به افرادی که درباره انرژی ریکی کنجکاو هستند و تمایل دارند مسائل بیشتری درباره آن بیاموزند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد