نظرات درباره کتاب صوتی جاسوس و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی جاسوس اثر پائولو کوئیلو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی جاسوس

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۲ رأی
۳٫۴
(۱۲)
هفتصد و چهل و نه
به طرز عجیبی نویسنده ، ماتا هاری رو یک قهرمان ، قدیسه و آزاده جلوه داده! برای هر عمل اون توجیهی آورده و هر اشتباه رو عمل ارزشمندی دونسته! عمل یک زن برای رسیدن به آزادی، سعادت و دنیای بهتر!! کاملا یک جانبه! نمیگم باید سراپا بدی و پلیدی گفته بشه اما میگم حداقل باید در روایت ، اندکی تعادل رعایت بشه! که من این چنین عدالت در روایت رو توی این کتاب ندیدم. برای همین هم خوندنش رو بهتون توصیه نمیکنم. عمیقا معتقدم اگر درباره ی چیزی اطلاعات کامل و درست و متقنی وجود نداره بهتره بگیم " نمیدونم" و فقط به ذکر شواهد بپردازیم نه اینکه کلا با نگاه صفر و صدی و سیاه و سفید ، روایت کنیم. و اینکه به نظرم لازمه محدودیت سنی برای کتاب ها هم لحاظ بشه،این کتاب برای سنین پایین اصلا مناسب نیست. . اما درباره ی گویندگی: فوق العاده بود! گوینده ی کتاب به طرز بی نظیری عالیه و جوری دیالوگ ها رو بیان میکنه که در عمیق ترین لایه های وجود میشه تاثیرِ کلام رو دید. درود بر این گوینده ی توانمند.
مترجم بهادر قریشی
کتاب خوبی ست ، به اولین جاسوسه زن در دنیا میپردازد که چه مشقت هابی را تحمل کرده و بالاخره با چه حوادثی در مسیر زندگی اش مواجه شده است. به همه خانم های بزرگوار ، مطالعه این کتاب پرهیجان و پر تجربه را توصیه می‌کنم.
کاربر 8541952
خیلی دوسش داشتم❤️
Nathalie
کتابی خوب به معنی متوسط کلمه درباره موضوعی جذاب، اما با ترجمه ای بسیار ضعیف که عاقبت من رو از ادامه منصرف کرد. گذشته از کم تجربگی و کم اطلاعی مترجم به ویژه از زبان فارسی که ترجمه رو در حد کار مترجم گوگل پایین آورده، ناآگاهی از تاریخ و فرهنگ اروپایی به واقع آزاردهنده و صدمه زننده است. به عنوان تنها چند نمونه، فولی برژه به فایلی برگر برگردانده شده، سومری به سامورایی، لا اسکالا (اپراخانه معروف میلان) به آلاسکا، و باغ های توییلری به کلمه ای نامفهوم و نامعلوم. به علاوه، اشتباه های فراوان گوینده، که از گویندگان محبوب من هست، خبر از غلط های حروفچینی می ده. کتاب در این ترجمه و با این نشر عملن حرام شده.
Afarinesh
کوئیلو همیشه به زیباترین حالت افکارشو در ذهن مخاطب میپروره. یعنی باید فکر کسانی که متوجه نقطه نظراتش در این کتاب شدن، و از ظواهر تونستن عبور کنن، رو بوسید. و حیف از کسایی که جلد کادو اونهارو اسیر کرد و "اصل هدیه" و مطلب، رو دریافت نکردن.
کاربر ۱۸۹۹۸۱۲
حیف وقت که صرف این کتاب بی محتوا شد💔 بجای این کتاب کتاب حیفا را بخونید فوق العاده قوی و پرمغز
سعادت فر
لازمه که محدودیت سنی براش گذاشته بشه. متن واقعا جذابی داره در داستان به ملی غرق میشیم و باهاش همذات پنداری میکنیم. اما بایستی واقعیت رو هم در نظر داشت. کاش طاقچه این کتاب های صوتی رو بیشتر کنه.
negar
محدودیت سنی؟سن فقط یه عدد هست کسی اگر کتابیرو میخره و برای خوندنش وقت میزاره تا اخر کتاب، قطعا اون کتاب مناسب سن عقلی اون فرد هست ما کی باشیم که برای آدمها محدودیت و چهارچوب بزاریم؟

زمان

۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۲۲۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد