نظرات کتاب بابا گوریو
کتاب صوتی بابا گوریو اثر انوره دوبالزاک

دانلود و خرید کتاب صوتی بابا گوریو

گوینده:کاوه یانقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۳۷ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

کاربر ۲۹۶۸۷۹۳
صدای آقای گوینده کاملا فیت همین متن بود.کاراکتر ووترن مصداق حقیقی و منسجم واقعیت عینی جهان پیش روست(اگر حذف شود کتاب مفت نمی ارزد) واقعیتی که تفاوت ها را به سخره میگیرد ،تبدیل به یک اصل میشود و تا لبه ی لبه ی پرتگاه نابودی ادامه دارد.؛
مریم کریم زاده
یک نقل قول قدیمیه که میگه; بچه عزیزه,اما تربیتش عزیزتره.و بچه ای که پدرو مادر نتونن تربیتش کنند را زمانه تربیت میکنه.
مریم کریم زاده
چون داستانه نه واقعیت. منطق داستان و دنیای واقعی متفاوته
negara
ما هر چی متنظر بودیم زمانه این دو تا بچه رو تربیت کنه ولی نکرد😅
دکتر بی مریض
👌👌
مونا
من این داستان رو به سبب اونکه نامش در کتاب سمفونی مردگان اومده بود خوندم. در واقع میخواد تعریفی بر مهر بی دریغ پدری باشه. اما از نظر من داستان یک‌پدر بود که به صورت افراطی و باور ناپذیر فداکار هست و دو دختر لوس و فاقد ویژگیهای فرزندی داره. جوری که آدم فکر میکنه کاش به جای اون همه پول که بی حساب و الکی به پاشون ریخت یه کم تربیتشون میکرد و محبت یادشون میداد. و در نهایت هم ..... نمیخوام داستان رو ضایع کنم. احساس کردم حاوی پیامهای گل درشت و باور ناپذیر بود. اما شاید در زمان خودش از نظر ادبی مناسب و به جا بوده باشه . از نظر آشنایی با ویژگی های فرهنگی در اون صده در فرانسه خوب بود . صدای آقای یانقی دلنشین هست .
ahmad
منم بخاطر سمفونی مردگان بهش علاقه مند شدم اما بیش از حد کتاب به توصیفات همه چیز پرداخته آدم رو خسته میکنه
Ali Ghorbani
داستانی بسیار پرجزییات و حاوی احساسات و شخصیت‌هایی که به خوبی پرداخته می‌شوند و در هم می‌آمیزند؛ تا چیزی را بسازند که می‌شود از آن نهایت لذت را برد. از جوان دانشجو گرفته، تا صاحب اقامت‌گاه هر کدام تا حدی خوب پرداخته می‌شوند که به راحتی شخصیتشان را در ذهنمان تصور می‌کنیم و تصویرسازی دقیقی از آنها پیدا می‌کنیم طوری که انگار به تماشای یک فیلم نشسته‌ایم. ویژگی مکان در این رمان بسیار در داستان تنیده‌ است. نویسنده به خوبی هر مکانی را که لازم است برای ما پردازش می‌کند و از اضافه‌گویی میپرهیزد و این سبب می‌شود.به خوبی خود را در برابر آن مکان و در جای شخصیت‌ها قرار دهیم. شرح‌دهی افکار و تضادهای درونی جوان دانشجو که بی‌گناهی ناشی از جوانی‌اش به او دیدی می‌دهد که ما می‌توانیم از دریچه نگاه او رویدادهای داستان را بنگریم چیزی است که داستان را خارق‌العاده می‌کند و این از نبوغ نویسنده سرچشمه می‌گیرد. فارغ از مضمون داستان که دردآور است در متن داستان نشاطی در نحوه روایت نهفته است که انسان از حس کردن این نشاط به وجد می‌آید. مشخص است نویسنده اشتیاق سوزانی برای رساندن این ماجرای غم‌انگیز داشته است ولی در عین حال توانسته است توازن را رعایت کند و در شرح‌حال پیرمرد اصلی داستان بیش‌ازحد مبالغه یا زیاده‌روی نکرده است. از این صحبت‌ها گذشته باید به برگرداننده دست‌مریزاد گفت بابت این برگردان بسیار روان و دل‌نشین. گوینده نیز دست‌کمی ندارد و حتی اگر یک‌جا همه کتاب را گوش کنید، خسته نخواهید شد؛ چراکه گوینده به درستی در جاهای مختلف لحن‌های گوناگون و متناسب میگیرد و صدای شخصیت‌ها را بسیار خوب ایجاد می‌کند.
کاربر ۱۰۵۹۱۲۲
رمانی در سبک رئالیستی که چهره ی اجتماعی فرانسه ی قرن ۱۹ رو نشون میده بخصوص نوک قلم بالزاک طبقه ی اشراف رو نشونه گرفته. شاید این کتاب دو قرن پیش نوشته شده ولی همه ما داستان های مشابه اون رو در اطرافمون میبینیم. تک تک شخصیت ها واقعی و انکار ناپذیرند. توصیه میکنم بخونیدش. متن بسیار روان بود و راوی هم اجرای بسیار خوبی داشت. تنها قسمت های ابتدایی کتاب بخاطر پرداخت زیاد به جزییات و توصیفات کمی خسته کننده بود ولی بعد داستان روی روال میفته. بهتره کاراکتر ها رو اول یادداشت کنید تا اواسط کتاب سردرگم نشید. در مجموع از اون آثاری بود که باید هر انسانی یه بار بخونه و تا مدت ها آدم رو به فکر میبره.
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
نسخه الکترونیک کتاب رو در فیدیبو خوندم. خیلی سبک روانی داره، قابل تامل هست و ترجمه خوب بود.
Ahmad
کتاب جزو بهترین کتاب‌های تاریخ ادبیات فرانسه وجهانه ولی متاسفانه خوانشش بسیار بی کیفیته
کاربر آرزو روان
این کتاب به نحوی در خصوص انسانیت و درس‌هایی درباره روابط انسان‌ها ست.
رحیمه
سلیقه من نبود
کاربر ۴۸۵۴۳۴۴
کتابی تاثیر گذار با توصیفی ظریف و دقیق از احساسات پدرانه

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۳۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۷۳۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
۳۷,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد