نظرات کتاب والدین سمی
کتاب صوتی والدین سمی اثر سوزان فوروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی والدین سمی

نظرات کاربران

سمانه
آقا این کتاب دو روز پیش ۲۱ تومن بود بجای اینکه ارزان تر کنید برای رفاه حال مردم گرون تر هم کردید؟؟؟؟
razzaq
متاسفانه مسؤولی هم نیست که بشه از اینها شکایت کرد. تو کل دنیا به فکر اینند که سرانه مطالعه را بالا ببرند اما تو مملکت ماهمه به فکر جیبشون هستند. اول کتاب را با قیمت متعادل می فروشند بعد که دیدند استقبال زیاد شد قیمت را بالا می برند. دون می پاشند و سر بزنگاه سرکیسه میکنند.
rose
به نظرم برای همه کسایی که از سمت خانواده اشون دچار آسیب دیدگی شدند لازمه که این کتاب رو بخونند‌ . توی این کتاب به این موضوع رسیدگی میشه که چجوری اتفاقات به ظاهر ساده در دوران کودکی نوجوانی ما میتونه تا اخر عمرمون رو تاثیر بذاره . خیلی ها گفتند این کتاب باعث شده درد بیشتری بکشند اما برای من این جور نبود. این کتاب برای من عین یه شخصی بود که توی زندگیم همیشه دنبالش بودم تا بیاد و دلداری ام بده . جالبش اینجاست که با این کتاب من به سرعت خوابم میبره. صدای گوینده بسیار زیبا و دلنشین هست . روان میخونند از روی کتاب . ترجمه خوبی داره . و اصلا ایرادی نمیبینم که بخوام ازش بگیرم. امیدوارم همه از این کتاب لذت ببرند. این کتاب اصلا محدودیت سنی نداره شما اگر ۶۰ سالتون هم باشه یا اگر ۱۲ سالتون هم باشه میتونین ارتباط بگیرین. با کتاب .
Neda Ebadi
کتاب خیلی خوبیه ! هرچند گاهی خیلی تلخ و درد آوره که انسان مجبور بشه با مشکلات و اتفاقهای کودکیش دوباره رو به رو بشه و بفهمه چه تاثیری تو زندگی آیندش داشته ولی خبر خوب اینه که بعد از آگاهی راه حل برای درمان دردها آسون تر پیدا میشه! خوندن کتاب و توصیه می کنم !
amine
کتاب خیلی خوبی بود؛ اما کاملا درمانی. خود من از شنیدنش خیلی آزرده شدم. رنج دیگران باعث رنجم میشد. مدتها بود میخواستم بخونمش، تا اینکه دیدم صوتیش هست. گفتم چه عالی و صوتیش رو گوش دادم. واقعا در مورد والدین سمی هست. اگر درمانگر نیستید یا از تعامل‌تون با والدینتون راضی بودید، به نظرم اصلا سمت کتاب نرید که خیلی حال بد کن میشه براتون. من چند وقتی گذاشتمش کنار، دوباره که یه مراجع با این ویژگی ها داشتم، شروعش کردم.
amine
بله می‌تونه برای ما مناسب هم باشه. اما یادمون باشه، برای اینکه بفهمیم شکستن دست، آسیب داره و بهتره دستمون نشکنه، الزاما، نباید خودمون رو از درخت بندازیم پایین. میتونیم بریم مثلا عضلات و استخوان بندیمون رو تقویت کنیم. در این مورد هم به نظرم برای اینکه محاسن این کتاب رو هم از دست ندیم، میتونیم بریم و کتابهای مشابه رو در زمینه تربیت فرزند بخونیم. چیزایی مثل تربیت بدون فریاد، نه تشویق نه تنبیه، به کودکان گفتن و از کودکان شنیدن، ارتباط بدون خشونت و...
amine
به عنوان یک درمانگر که مدام با مشکلات متعدد مواجه هست، برای اینکه دچار فرسودگی نشم و این مشکلات برام عادی نشن، خیلی سعی کردم، همچنان در شرایط عادی زندگی، حساسیت روحیه خودم رو حفظ کنم. اتاق درمان هرچند برای من با زندگیم در هم تنیده هست، اما سعی کردم مرزام رو حفظ کنم
amine
به طور کلی برای والدین می‌تونه مناسب باشه، اما کتابهای خیلی خیلی بهتر از این برای والدین هست. مگر اینکه والدین آسیب جدی رو در خودشون، همسرشون، کودکشون، اطرافیانشون یا روابطشون، مشاهده کنند و بخوان از این کتاب کمک بگیرن. که البته من کمک گرفتن از یک متخصص رو بیشتر از خوندن این کتاب، توصیه می‌کنم.
elnazrad
مطالعش لازمه،گویندگی عالی ،سپاس
کاربر ۲۷۲۷۶۸۷
عااااالی بودواقعا.هم برای خودمون خوبه وهم اینکه چه کنیم تابرای بچه هامون والدین سمی نباشیم
Sarapaydar
لطفا این کتاب صوتی رو در بی نهایت قرار بدید 🙏🏻🌹🌹
Fatemeh Karimian
من نسخه الکترونیکی این کتاب رو با همین مترجم خواندم.. پس در مورد گویندگی اش صحبت نمی‌کنم.. فقط باید بگم که یه کتاب خوب و مفید با یه ترجمه خیلی خوب بود.. توی خواندنش اصلا شک نکنید 👌
کاربر 3826507
سلام وقت بخیر چرا یک کتاب فقط به صورت گویا موجود هست و امکان خرید اون بدون نسخه صوتی وجود ندارد؟
shokoufeh
کتاب مفیدی هست.البته بسته به کیفیت دوران کودکی خواننده یا شنونده. مهم ترین چیزی که بنده به شخصه از کتاب آموختم این بود که بابت اتفاقات و سوء رفتار والدینم در گذشته مقصر نبوده و نیستم واحساس گناه و بی ارزشی نکنم.

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۴۹۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۳,۶۰۰
۶۵,۵۲۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد