نظرات درباره کتاب صوتی چگونه کمال‌گرا نباشیم و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی چگونه کمال‌گرا نباشیم اثر استفان گایز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی چگونه کمال‌گرا نباشیم

نویسنده:استفان گایز
امتیاز:
۲.۸از ۱۱۲ رأی
۲٫۸
(۱۱۲)
z.sh
با سلام کتاب برای افراد کمال گرا بسیار خوب و مفیده و واقعا توصیه میکنم نسخه ی متنی این کتاب رو با ترجمه ی بهتر مطالعه کنید. اما در مورد گوینده ی کتاب باید بگم صداشون خوب بود منتها حقیقتا انگار درکی از متنی که میخوندن نداشتن یا تمرکز کافی رو نداشتن به هر دلیل طوری میخوندن که بعضی قسمت ها کاملا نامفهوم بود گاهی تیتر هارو بدون مکث از متن میخوندن و هزاران اشکال دیگه که حقیقتا کتاب به این مفیدی رو نامفید و خسته کننده جلوه میداد . لطفا از گوینده های حرفه ای تری استفاده کنید
کاربر 2072332
کتاب خیلی خوبی هست ولی متاسفانه گوینده نکاتی مثل کاما یا فاصله ها را رعایت نمی‌کنند و این باعث می‌شود که نتوان متن را راحت شنید.
Nazila
کتاب خوب و آموزنده ای است ولی واقعا آهنگ پیش زمینه حواس آدم رو پرت میکنه و خیلی جاهای کتاب رو میشه از دست داد متاسفانه. انتخاب اصلا خوبی نبوده آهنگ نا مناسبات برای پیش زمینه!
شاهین خزایی
موسیقی متن صدای زیادی داره که موجب عدم تمرکز آدم میشه و گوینده انگار داره رمان میخونه و اصلا درخوره این کتاب و تین محتوا نیست
3phriii
این کتاب در مورد معمول گرایی و دوری از کامل گرایی نوشته شده و بسیار کاربردیه! گویندگی خوبه تدوین بده...یعنی گوینده بنده خدا کارشو کرده،تدوینش اصلا خوب نیست یعنی جاهایی هست که گوینده دوباره خوانی کرده اما تدوین نشده و آهنگ زیر صدا هم لازم نیست،میتونید روی ۱.۴ گوش کنید صدا کمتر اذیتتون میکنه... اما به نظرم در حق گوینده توی نظرات جفا شده... چون زحمت زیادی کشیده،و محتوای کتاب نابه نابه حتما گوش بدین یا مطالعه بکنین،"انجام دادن کار خیلی مهم تر از عالی انجام دادنشه... و نظر مردم رو ملاک خودمون قرار ندیم... در گذشته نشخوار فکری نکنیم و خجالتی بودن رو کنار بذاریم" در پناه حق
نگار
واقعا صدای زمینه خیلی بلنده اصلا نمیشه تمرکز کرد روی متن یه جورایی مثل تمرین تمرکز شده برام 🙄🙄 چرا واقعا؟ یعنی یک نفر نبوده قبل از انتشار چک کنه ؟
Mah(D)
سلام به همه در مورد خوده کتاب بگم که فوق‌العاده است، اگه توو کارهاتون تعلل میکنید، همش به تاخیر میندازین یا یه اهداف عالی دارین ولی هیچ وقت جرات شروع کردن نداشتین توو این کتاب متوجه میشین که علت از چیه. اما قسمت صوتی کتاب ناامید کننده است. گوینده اصلا به کتاب تسلط ندارن. بزرگترین ایرادش هم اینه که اصلا مکث ها و توجه به ویرگول ها نداره برای همین واقعا در خیلی از قسمت ها اصلا اصلا متوجه متن کتاب نمیشید و فقط یک سری کلمات پشت سر هم میشنوید و مجبورین چند بار یه قسمت رو بشنوید تا متوجه بشین منظور چی هست. موسقی متن هم تقریبا توو 60% کتاب اذیت کننده است. اگر این کتاب با یک گویندگی دیگه منتشر بشه حتما میخرم، چون کتاب بسیار عالی هست و دوست دارم چند بار بخونم. امیدوارم نظرم مفید بوده باشه براتون
محمدامین
کتاب فوق العاده اس و بی نهایت کاربردی و دقیق اما این خانم به یک فاجعه تبدیلش کرده همش غلط میخونه جمله ها بی معنی میشه نقطه فتخه کسره ربط معنی نداره و آهنگی که از اول تا آخر روی اعصابه. یا با یک خواننده دیگر یا کتاب متنیشو بخونید و از دستش نذید
melika
با این کتاب زندگی خیلیا دگرگون خواهد شد اما کیفیت کار گوینده ارزش ۱۲ تومن رو نداره من چون نیاز به کتاب صوتی داشتم با تخفیف ۸۰ درصد خریدم بهتره کیفیت کار آپدیت بشه خود استفان گایز و کتاباش تحسین برانگیزه و منو خیلی وقتا از گمراهی در مسیر نجات داده
Hamed Rafizadeh
اگر موسیقی متن که خیلی هم بی وبط به متن هست خذف میشد ارزش مفاهیم مطرح شده در کتاب بیشتر ملموس میشد. مضاف بر اینکه گوینده ی متن تسلط کافی بر متن ندارند و بعضی وقت ها اشتباهات فاحش در خواندن مرتکب میشوند که این امر قطعا برای مخاطب جذاب نیست.
Tarazincoffee Tarazincoffee
موسیقی واقعا نمیزاره کتاب رو گوش‌کنیم متاسفانه
Samira J
کتاب خود با گویندگی متوسط و صدای پس زمینه بلند و آزار دهنده که تمرکز روی مطالب و کم می کنه.
آسو
کتاب، اثر مفید و‌موثریه ولی متاسفانه لحن بیش از حد یکنواخت سرکار خانم از یک طرف و صدای بلند و نامناسب موسیقی متن از طرف دیگه باعث میشه شنونده نتونه روی موضوع و جملات تمرکز کنه و کیفیت اثر رو به شدت پایین آورده.
ملیکا
حقیقت در مورد کتاب هیچ نظری نمیتونم بدم چون اصلا متوجه اش نمیشم ! :) انقدر که صدای پس زمینه رو اعصاب و روانم بازی میکنه ! اگر مثل من یک کمالگرا هستید به هیچ وجه شنیدن این کتاب رو ویشنهاد نمیکنم چون باعث میشه نتونین تا اخر گوش کنین و یک مورد به کارهای به پایان نرسیده اضافه میشه!
mohsen
کتاب خیلی خوب. ولی متاسفانه گوینده اصلا خوب نیست. توی متن کلمات کلیدی اشتباه میگه و برمیگرده روی همون درستش میکنه. جالبه. قسمت اشتباه حذف نشده. جاهایی که باید مکث کنه، لحن رو عوض کنه اصلا این کار رو نمیکنه. موسیقی متن هم که دیگه واقعا روی اعصاب هست. تا ۳۰٪ کتاب گوش کردم. ولش کردم دیگه. این کتاب رو مقایسه کنید با کتاب صوتی وقتی نیچه گریست با صدای آقای سلطانیان. ببنید گوینده عالی چی هست.
کاربر ۳۲۹۷۵۰۷
متن کتاب ارزشمند است اما خوانش و موسیقی پس زمینه‌ی گوینده آنچنان از کیفیت کار کم کرده بود که به زحمت میشود بر متن کتاب تمرکز کرد و پیوستگی مطالب رو حس کرد!! ما اگر میخواستیم موسیقی گوش کنیم که کتاب صوتی نمیخریدیم!! میخوایم کتاب گوش بدیم! کی گفته موسیقی بر کیفیت کار اضافه میکنه!؟ گوینده بر متن مسلط نبود یا ترجمه ی اثر ویراستاری نشده بود چون گسستگی در جملات حس میشد.
کاربر 2729859
متاسفانه صدای بلند موسیقی رو اعصابه، نتونستم تا آخرش گوش بدم و مجبور شدم نمونه متنی رو بگیرم
keivan
این کتاب در مورد چیزی حرف میزنه که همه ما درگیرش هستیم، فوق العادست
aazam
اگر کسی با موسیقی متن مشکل نداشته باشه کتاب خوبی صدای موسیقی متنش بلنده و خسته کننده اس.
رضا
کتاب بسیار خوبی است ولی نسخه صوتی چون خواننده با لحن نامناسب و صدای پس زمینه بسیار زیاد است توصیه نمیکنم. نسخه متنی خیلی بهتر است.

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد