نظرات درباره کتاب صوتی موهبت کامل نبودن و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی موهبت کامل نبودن اثر برنه براون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی موهبت کامل نبودن

نویسنده:برنه براون
گوینده:ندا پوریان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۲ رأی
۳٫۳
(۳۲)
محسن کسائی
یکی از کتابهایی بود که خواندنش برایم بی نهایت لذت بخش بود. از اینکه از طریق این کتاب توانستم دسترسی خوبی به ده سال تحقیق علمی یک متخصص داشته باشم خیلی خوشحالم و با توجه به تجربیاتم در طول عمرم که حدود ۵۵ سال است فکر میکنم که مطالب این کتاب و بکار بستن آنچه بیان شده است راهگشای ایجاد یک زندگی غنی خواهد بود.
نفیسه طاهریان
برای من بسیار عااالی و مفید بود.نویسنده موارد و احساساتی را بررسی کرده که تا قبل از خواندنش فکر میکردم فقط من تجربه میکنم اما با شفافیت جهانی بودنش را توضیح میدهد ومن را به درک و آگاهی بیشتری نسبت به خودم رسانید،صدای و لحن گوینده بسیاااار عالی است.
بهزاد اشرف گنجوی
از آن کتاب‌هایی که قبل از تحقیق کردن خریدم و پشیمان شدم. یک مشت حرف‌های قشنگ و زیبا و نقل قول‌های باحال از آدم‌های باحال و شرح پژوهش‌های بسیار آبکی و مسخره، که در کل کوچکترین تاثیری در زندگی شما بجز تلف شدن مقداری پول و وقت نخواهد داشت. حرف‌های صد تا یک غازی که قول می‌دهم سه روز پس از اتمام کتاب حتی یکی‌اش هم نه بیادتان مانده و نه تاثیری در زندگی شما ایجاد کرده. کتابی زرد از نویسنده‌ای زردتر از زرد.
niazi38
سلام جناب وقتتون بخیر. میخواستم اگر امکانش هست ازتون بخوام یک کتاب در رابطه با افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس و ارزشمند دانستن خود با تمام نقص هایی که داریم بهم معرفی کنید. ممنونم
سمانه
از اون کتاب هایی بود که اصلا ارزش وقت گذاشتن نداشت. ترجمه خوبی نداره و پر از اصطلاحات شبیه به هم و نامانوسه که دم به دقیقه با خودت میگی منظورش از «شفقت» چی بود؟ به چی میگفت «شجاعت»؟ «زندگی صمیمانه» چی بود؟ و بطور کلی هم به نظرم حرف تازه ای نداشت. انگار مفاهیم رو هی پیچ و تاب می داد تا صفحات پر بشن. به قول یکی دیگه از نظردهندگان، حاشیه نویسیش خیییلی زیاد بود. تنها نکته مثبتش خوانش بسیار‌خوبش بود.
ناقص الدین شاه
چقدر حاشیه داره ... کتاب های صوتی باید خلاصه تر بشن گوش آدم از شنیدن حاشیه های طولانی نویسنده خسته و کلافه میشه برا نسخه متنی آدم وقت میزازه کم کم روزی چند صفحه میخونه واسه صوتی کامل شنیدن اصلا فایده ندارع ... پیشنهاد میکنم یا خلاصه شو گیر بیارید یا نسخه متنی بخوانید
ابراهیم
اقا چخبره قیمت
mehrood مهرود
این کتاب حالتونو بهتر میکنه. گویندگی خوب و با نشاطه. مطالب مفید. ترجمه میتونس بهتر باشه.
محدثه
سلام وقتتون به خیر…من کتاب صوتی موهبت کامل نبودن رو خریدم و از‌کارتم کم کرد ولی الان دوباره کرینه ی خرید رو میاره برتم و نمیشه گوش بدم…مشکل از چی هست؟
معصومه خادمی
حتما فرایند خرید کامل نشده

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۳۸۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۸,۰۰۰
۴۰,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد