نظرات کتاب آنگه که خود را یافتم
کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی آنگه که خود را یافتم

نظرات کاربران

Bnfshe
شنیدن این کتاب فوق‌العاده لذت‌بخش بود. خصوصا گوینده و لحنش طوری بود که انگار خود یالوم داشت داستانش رو روایت می‌کرد. من به شخصه به یالوم ارادت خاصی دارم و شنیدن داستان زندگیش برام الهام‌بخش بود. حس میکنم با شنیدن این کتاب بهتر میتونم بقیه آثارش رو درک کنم. به کسانی که به کتاب‌های یالوم و زندگینامه علاقه‌مندن توصیه‌اش میکنم.
Elya Rahimi
سلام. یه سوالی داشتم. نمونه این کتاب رو گوش کردم صدای گوینده فقط از یه سمت میاد و استریو نیست. تو نمونه اصلی هم همینطوره؟
بهزاد اشرف گنجوی
خوندن یا شنیدن این کتاب رو به همه کسانی که قبلاً آثار اروین یالوم رو خوندن، توصیه می‌کنم. صدا و نحوه روایت آقای عمرانی عالی بود، تسلط ایشون بر گویندگی کتاب بی‌نظیره. خوندن این کتاب به خواننده‌های آثار یالوم کمک می‌کنه تا درک بسیار بهتری از فضا و شرایطی که در اون هر کدام از آثار یالوم نوشته شدن پیدا کنه و همچنین قضاوت و ملاحظات و حس خود نویسنده بعد از گذشت سالها از نگارش اون اثر، رو بفهمه. شخصیت یالوم خیلی جالبه و از اون جالب‌تر اینه که شرایط و زمان و مکان زندگیش و امکاناتی که براش در هر دوره فراهم می‌شده، تاثیر بسیار زیادی در خلق هر کدام از آثارش داشته، امکاناتی که اگر فراهم نبودن این آثار خلق نمی‌شدن. و چه بسیار هستن آدم‌های خوش فکر و نابغه‌ای که شرایط براشون هرگز مهیا نشد تا مثل یالوم بتونن بنویسن و منتشر کنن. از شنیدن این کتاب بسیار لذت بردم و من رو به مرور و نوشتن خاطرات و زندگیم ترغیب کرد. به نظرم هر آدمی باید زندگیش رو بنویسه و در طول زندگی هم همیشه از آنچه داره براش اتفاق می‌افته و احساسات و افکاری که داره تحربه می‌کنه، یادداشت و نت برداره، چون ممکنه یک‌ زمانی به اینها نیاز پیدا کنه ولی دیگه حافظه‌اش یاری نکنه. ❤️🌹🙏🏽
سحر مصلی نژاد
دوستی در نظرات از ترجمه ی کتاب ایراد گرفته بود اما بعد خرید کتاب شخصا اثری از کلمات قلنبه سلمبه ندیدم و از ترجمه ی روان کتاب و گویندگی با کیفیت آن کاملا راضی هستم.
Shi Rin
اگر طرفدار اروین د یالوم هستید و کتابهاش رو میخونید، پیشنهاد میکنم در نهایت این کتاب رو انتخاب کنید. قطعا از شنیدن روایت زندگی یالوم و ماجراهای نوشتن کتابهاش لذت خواهید برد. صدای آقای عمرانی و نحوه روایت رو‌دوس داشتم، اما چون روند روایت خیلی کند بود، با سرعت ۱/۴ گوش دادم.
s.h
مثل همه ی کتاباش عاااالی بود
Elya Rahimi
یه سوالی داشتم. نمونه این کتاب رو گوش کردم صدای گوینده فقط از یه سمت میاد و استریو نیست. تو نمونه اصلی هم همینطوره؟
Masood Mardiha
کتاب های یالوم بسیار جذابه،گویندگی و اثر گذاری این کتاب برای من بسیار دلنشین و عمیق بود. حجم کتاب خیلی بود ولی من همشو گوش دادم
م. ح.
کتاب جذابی است مثل بقیه آثار یالوم. از گوش دادن بهش لذت بردم . خواننده متن هم خیلی خوب و روان بودند . تشکر ویژه
قاصدک
تجربه لذت بخشی بود. این پنجمین کتابی بود که از یالوم می خوندم، صدای آقای رضا عمرانی هم که مثل همیشه بی نظیر.
arashkarami
کتاب بسیار عالی بود و چقدر گوینده بسیار خوبس داشت
tasnim
ای کاش هر نویسنده ای چنین کتابی درباره زندگیش و نحوه نوشتن کتایهایش را مینوشت هر کس به آقای یالوم و نوشته هاشون علاقه دارند حتما این کتاب رو بخوانند.

زمان

۱۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۹۴۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
۳۲,۷۶۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد