نظرات درباره کتاب صوتی قلعه حیوانات و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی قلعه حیوانات اثر جورج اورول

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی قلعه حیوانات

نویسنده:جورج اورول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳۰۷ رأی
۴٫۳
(۳۰۷)
sarah abd
از نظر ادبی کتاب خوبیه اما جذابیت بیشترش به این دلیله که نمونه عینی تمام شخصیت ها و وقایع رو میشه دید...انگار داری کتاب خاطرات میخونی!
کاربر ۵۴۹۴۲۹۴
بهترین کتاب در زمینه برده داری و ضد نظام سرمایه داریه!این انقلاب چقد اشناس😉
m
همش منتظر بودم اخرش این ظلمت تموم بشه ولی تاریک و تاریک تر شد داستان از نقطه تاریکی (نقطه جبر)شروع میشه کم کم روشن میشه (نقطه امید) بعد خاکستری(نقطه القا ) و در نهایت باز هم به تاریکی (نقطه جبر) برایند غمناک و تاسف بار بودن زندگی است برداشت من از کتاب اینطور هست که ادمی که حقیقت رو نفهمه تو ارامشه و حتی با امید فراوان همواره درحال تلاش و کوششه ولی به محض اینکه پی به حقیقت ببره زندگی براش جهنم میشه الاغ داستان که همیشه عبوس بود ولی دم نمیزد و اسبی که از شدت کار(به دلیل امیدی که داشت) توان نداشت و تا لحظه مرگش درحال تلاش بود فرق این دوتا این بود که یکی حقیقتو میدونست ولی دیگری نه حقیقت همیشه تلخ بوده از نظر گویندگی باید عرض کنم بشدت بشدت برای من ازار دهنده بود هرچند گوینده کلمات را طبق باقی نظرات واضح و خوانا بیان میکرد اما یکی از بدترین گویندگی بود که تا به الان شنیدم انگار از روی روزنامه ولی روان روخوانی میکنند عاری از هرگونه احساسات در کلامشان موسیقی که انتخاب کردند بشدت تکراری میشه و احساس ناخوشایندی به وجود میاره که برای من اینجوری بود که سریع بزنم جلو تموم شه (ضمن احترام به گوینده نظر شخصیمو گفتم )
Niloofar
اولین کتابی که از جورج ارول خوندم... در ابتدا شک داشتم که سراغ نسخه ی صوتی برم یا متنی اما به قدری متن و ترجمه روان و قابل فهم هست و گویندگی با ظرافت صورت گرفته که برای من به شدت جذاب بود
gelare
خیلی خوب بود .کاش همه مردم بخونن این کتابو ...افسو و صد افسوس از این نا آگاهی
کاربر ۴۲۸۴۴۹۵
حکایت این روزهای خیلی از افراد که برای رسیدن به قدرت همه کار می کنند
ماریا
بسیار عالی ، روایت دقیق از وضعیت مردم و دولت خیلی جذاب بود
کاربر ۵۱۴۲۱۲۸
کتاب خوب و آموزنده ای هست ولی من صدای راوی دوست نداشتم
آن شرلی
خیلی خوشحالم که صوتی این کتاب رو گوش دادم ، خیلی جالب بود طوری که میتونی با جامعه ی امروزی همزادپنداری کنی و بفهمی گوسفندان کیستند ! اسب‌ها کیستند ! الاغ ها کیستند ! و در آخر خوک های جامعه کیستند !
حسن
هر کتابی رو که شروع به خوندن یا گوش دادن میکردم نصفه رها میکردم ولی این کتاب خیلی جذاب و آموزنده بود
fatemeh
این داستان بسیار روان، زیبا، آموزنده و قابل درکه. نویسنده ای که از طبیعت، حیوانات بهره بگیره برای شناخت خودش و انسان‌ها قابل اعتمادترین نویسنده ست. بهتره اینم بگم که فراموش نشه خیلی ها برداشت سیاسی دارن از این داستان، که واضحه برداشت درستی هم هست اما "حقوق حیوانات" که بنظر من محور اصلی داستانه معمولا نادیده گرفته میشه، حین خواندن یا گوش دادن این کتاب به نسبت خودمون با حیوانات هم فکر کنیم بد نیست "حیوانات تغذیه ما نیستن"
Amir Mahdi
اگر شخصیت ها و رفتار های این کتاب رو با جوامع حال حاضر تطبیق بدیم میبینیم‌ چقدر شباهت وجود داره و الان حال و احوالش با شخصیت حیوانات بیان شده. مثلا از حماقت بعضی از مردم تا به قدرت رسیدن یسری سیاستمدار،که باعث میشه یسریا در طبقه پایین زندگی ضعیفی داشته باشن و یسریا دیگه همچون خوک ها و بالانشین ها زندگی تجملی. همچنین این داستان نشون داد که چقدر آگاهی و اتحاد میتونه به اعضا یک جامعه کمک کنه تا به مرداشون برسن همه چی این کتاب عالی بود،گوینده هم عالی بود.
کاربر 7619580
این کتاب حکایت جامعه الآن ما است ،که بخیال خود شاه را بیرون کردیم که بهتر مان شود. اما در ظاهر بهتر شد. اما نه برای ما ،بلکه برای حاکمان. وای مصیبت از وقتی که جامع آگاه به حق و حقوق خود نباشد
محمدرضا نیشابوری
یکی دیگر از شاهکار های اورول
حُسنی
نشون میده حتی اگر آرمان والا و خوبی داشته باشی اما حافظه تاریخی و سواد خوبی نداشته باشی و قدرت رو دست شخصیت نادرستی مثل خوک های طماع بسپاری میشه انچه شد،، چیزی که در دنیای کنونی هست و لیبرالیسم و سرمایه داری!
م.جعفری
توصیه میکنم حتی اگر خوانده اید،باز هم بشنوید. این کتاب باید هر چند وقت یکبار برای همه تکرار شود .
Mobin
برای نوین کتاب رو من بیشتر دوس داشتم
1812
خیلی زیبا بود هم کتاب صوتیش و گوش دادم هم انیمیشن شو دیدم که البته انیمیشنش ظاهراً سانسور های زیادی داشت...
علیِ‌دهقانِ‌فارسی
درود خدمت کتاب‌باز های عزیز، شاهکاری دیگه از اورول. یه شاهکار قدیمی و به تمام معنا. جز کتاب های اصلی و مهمِ اوروله. تاریخ کل بشر به این داستان ختم میشه. مثل همیشه فضای دارک. به طور کلی جذابه و پیشنهاد میکنم بخونید. | خوش بخوانید.
کاربر ۵۷۷۹۲۲۸
خیلی کتاب جالبی بود و ب وقایع امروز خیلی نزدیکه

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۲۲۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان