نظرات کتاب زندانیان جغرافیا
کتاب صوتی زندانیان جغرافیا اثر تیم مارشال

دانلود و خرید کتاب صوتی زندانیان جغرافیا

۳٫۸
(۳۲)

نظرات کاربران

mizo
خود کتاب که عالی است و اگر با من بود آموزش آن را در دبیرستان یا دانشگاه اجباری می‌کردم. اما نکته‌ای دربارهٔ گویندگی جناب ابراهیمی دارم. صدا و بیان ایشان بسیار گرم و گیرا و حرفه‌ای است اما متاسفانه مانند تمام کتاب‌های شنیداری که تا به حال شنیده‌ام روشن است که گوینده ایده‌ای درباره آنچه می‌خواند ندارد. بسیاری جاها لحن گوینده اشتباه است. کاش گویندگان پیش از ضبط هر قسمت را بخوانند و مسلط شوند تا هنگام ضبط لحن و تلفظ‌ها درست و مناسب باشد.
Rezagharizadeh
به ظن من، رابطه ی معکوسی هست بین سطحِ دانشِ عمومیِ سیاسیِ یک جامعه و سیاست زدگیِ عوامانه ی آن جامعه. اگر در تاکسی و محیط کار و جمعهای خانوادگی و مجامع صنفی و هر خرده نهاد اجتماعی دیگری در دل جامعه مان با بمباران هر دم افزون نظریات اغراق آمیز سیاسی از زبان نامتخصصان پر مدعای خونسردِ کاملاً معتمد به نفس مواجهیم، باید بپذیریم که بیش از آن که با جامعه ای دارای فهم صحیح سیاسی مواجه باشیم، با جامعه ای سیاست زده و سطحی مواجهیم. این کتاب با بهترین حالتِ طرح مسأله و بخش بندیهای هوشمندانه و پرداختهای اندیشمندانه ، ما را از چنگالِ افسانه های نایقینِ سیاسیِ پس پشت ذهن سیاست زده مان رها کرده، و با محوریت مسائل جغرافیایی، روایت واقعی و شایسته ای از فضای سیاسی دنیا، با تمرکزِ بیشتر بر وقایع یکصد و پنجاه سال اخیر را در جلوخانِ منظرِ اندیشه مان می نشاند. کتاب، در حوزه ی مسائل ژئوپولتیکی قطعاً می تواند مخاطبان خود را در سطح بالایی راضی کند چرا که هم نوع پرداختهای مسائل موجب اقناع خوانندگان تخصصی تر موضوعات پیش گفته خواهد بود، هم زبان شیوای نگارش آن، که به نظر می رسد با ترجمه ی رسایی نیز قرین شده است، مخاطب عام تر کتاب را راضی خواهد کرد. صدای راوی بسیار خوش آوا و در تناسب با متن و موضوع است و اغلاط خوانشی و لحنی بسیار بسیار کمی دارد. حتماً و قویاً مطالعه یا استماع این اثر ارزشمند را به دوستان، توصیه می کنم.
سعید
کتاب با تمرکز بر جغرافیا به بررسی وضعیت کشورهای مختلف ، تحلیل وقایع تاریخی و پیش بینی آینده کشورها می پردازه ، ترجمه روان و خوبی داره و برخلاف بسیاری از کتابهای صوتی این کتاب با صدای آقای ابراهیمی به شدت گیرا است و حتی من کتاب صوتی این اثر رو بیشتر از نسخه چاپی اون پیشنهاد میکنم . کتاب اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار مخاطب عامی قرار میده که علاقمند به علوم سیاسی و روابط بین الملل هست و مطالعه اون رو به این دسته از عزیزان به شدت پیشنهاد میکنم
ali ns
لطفا این کتاب و اضافه کنید برا اونهایی که کتاب‌های صوتی دوست ندارند
کاربر ۱۶۶۰۸۲۶
برای علاقه مندان به تحلیل وقایع مهم سیاسی و اقتصادی جهان، علت های اصلی و بنیادین قدرتمند بودن برخی کشورها و... بسیاری مطالب جذاب دیگر؛ این کتاب فوق‌العاده است. البته اگر تسلط کامل به نقشه جغرافیا نداشته باشید، بهتر است یک نقشه روبرویتان باشد که متوجه منظور نویسنده شوید.
мохамад джафарий
از این بیشتر از یک کتاب چه انتظاری دارید.
حسین فاضلی
خیلی کتاب فوق العاده ای هستش درباره جغرافیایی سیاسی واقعا لذت بردم چنین کتاب های با کیفیتی خیلی کم پیدا میشه مرسی طاقچه
حامد
توضیحات جالب و ب روزی در مورد کشورهای مختلف در حوضه جغرافیا و سیاست در اختیار قرار می‌دهد سوای اشتباهاتی که خواننده هنگام خواندن کتاب دارد اما مثلاً این کتاب دلیل عدم امکان شکست روسیه در حملات زمینی رو میده
Mo
خوانش خیلی عجیب غریبه. اصلا جور نیست با مطلب، انگاری دارم یه نمایش دراماتیک گوش میکنم :)) انصافا این چه خوانشیه!!!
0
کاربر ۱۹۸۸۰۱۸
کتاب خوبیه و موضوع مهمی. ولی گویندگی بدون آگاهی از نحوه خوانش چنین متنی کتاب صوتی رو تقریبا بدون استفاده کرده.لطفا گوینده ای که برای خواندن نمایشنامه یا رمان مناسب است برای همه کتاب ها استفاده نکنید.

زمان

۱۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۶۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد