نظرات درباره کتاب صوتی بانوان عمارت میسالونگی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی بانوان عمارت  میسالونگی اثر کالین مک کالو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بانوان عمارت میسالونگی

انتشارات:واوخوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۵۳ رأی
۳٫۱
(۵۳)
کاربر 1577247
به خاطر صدای تیز و خشک گوینده حتی قسمت اولش رو هم نتونستم گوش کنم
شکوفه
کتاب حول محور قوانینی که مردها وضع و از آن سؤاستفاده میکنن ، میگرده . داستانی هم که روایت میشود جذابه و خوانش هم بسیار عالی .. فقط امیدوارم در دنیای واقعی و بیرون داستان از این دروغ برای ازدواج استفاده نشود.
Rosmari
سلام 🌱 رمان رمانتیک ملایم، نسبتا جالب و با روندی آرام بود. در کل به نظرم متوسط بود و به درد گوش دادن حین کار می خورد. گویندگی هم خوب بود.
mahshid.joon
بسیار دوست داشتنی ،حس خوبی داشت ،توصیفات خوب بود ومیتوانستی آن را برای خودتجسم کنی .گویندگی عالی بود فقط چون تعداد شخصیت‌ها زیاد بود اگر از دو صدا استفاده میشد قطعا جذاب تر میشد.
hejazi
رویایی زیبا و امیدوارکننده مثل یک خواب
Nastaran
با عرض سلام و ارادت کتاب های به قشنگی رو مثل قدیم به گویندگان با صدای جذاب و پرکشش مثل جناب آقایان سلطان زاده و عمرانی و.پاکدل و...... و همچنین خانم پاک ذات و... واقعا صدای ایشان جسارت نباشه از جذابیت داستان کم کرده و رو اعصابه مثل کتاب قصر آبی پس از چند دقیقه خاموشش کردم واقعاً متاسفم
مثل ماه آسمان
اگر سبک کتاب های قصر ابی و جین ایر را بپسندید از این کتاب هم خوشتون میاد. قلم نویسنده و ترجمه را خیلی دوست داشتم تصویر سازی خوبی داشت. گویندگی هم به نظر من خوب بود.
شیرین
از اون داستان ها که دختری با شکست عادت هایی ، قهرمان زندگی خودش میشه و به پیروزی میرسه.تمام مدتی که گوش میکردم انگار در حال تماشای فیلم بودم. و یه جاهایی من رو یاد آنشرلی مینداخت.در کل خوب بود.
Bahar Kn
قلم نویسنده رو دوست داشتم. حال و هوای کلی و زمان و مکان و جزییات... برام شیرین بود. ولی برای همه پیشنهادش نمیکنم که اون هم بخاطر شخصیت اصلی کتابه. دیدگاه‌های کتاب شاید برای زمانی که خود داستان توش اتفاق میفته طبیعی باشه ولی برای الان خیلی قدیمیه. مثلا باید با این دیدگاه که دختری که دیر ازدواج کرده باید از این مسئله خجالت زده باشه کنار اومد توی داستان! حتی شخصیت اصلی هم این مسئله رو قبول داره. عزت نفس و خود باوری و... هم که اصلا بی معنیه گویا. ظاهر بینی و مادی گرایی هم بیداد میکنه. اگرچه نویسنده تلاش کرده یه کم به همه ی این مسائل ایراد بگیره ولی در اصل اخرش دیدگاهش اینه که شاید فلان شخصیت زشت باشه یا فقیر باشه ولی میتونه زن زندگی باشه!! در حالیکه زشت مطلق یا فقیر مطلق وجود نداره (حداقل توی این کتاب چنین شخصیتی نیست) تنها نکته ی اموزنده ی کتاب برای من پافشاری شخصیت اصلی تو چیزی بود که واقعا میخواست و این برام تاثیرگذار بود. اما در کل همه این مسائل سلیقه ی من توی خط داستانی هست که خودم دوست دارم و شاید خیلیا براشون این مسائل اصلا مشکل خاصی نباشه.
کاربر ۳۶۹۱۷۴۶
اول به نظرم گوینده خیلی تند تند میخواند ولی بعد بهتر شد داستانش جذاب بود و از شنیدنش لذت بخش بود.

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۴۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۴۴,۱۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد