نظرات کتاب سه تار
کتاب صوتی سه تار اثر سامان قلیچ خانی

دانلود و خرید کتاب صوتی سه تار

۴٫۱
(۱۹۰)

نظرات کاربران

milad
عالی بود 👍
امیرارسلان
قبلن خوندمش ولی الان خیلی ممنونم که صوتی گذاشتین سپاسگزارم
Mohsen gharaie
یکی از بدترین کتابهایی که تا حالا شنیدم . بیان یک سری داستان هایی که فقط و فقط بیانگر مسائل زمانه ی خودش است و فاقد هرگونه ارایه های ادبی است . بعنوان مثال یک نفر فقیر است و و ناتوان اما باز هم به زحمت کار میکند و تمام ، و داستان بعدی شروع می شود . داستان ها به گونه ای هستند که انگار میخواد صرفا یک ستون از مجله هفتگی رو پر کنه . به هیچ وجه اموزنده نیست . همچنین نوع نوشتار جوریه که اگه فقط ده تا کتاب خونده باشین میتونید از صبح تا ظهر این کتاب و بنویسین . داستان ها هم بدون هیچ گونه کشش خاص و یا فراز و فرودی هستند . مثلا در یک داستان تمام پیام داستان اینه که پدر بچش و میزنه و قصه تمام میشود . وقتی این رو با داستان هایی نظیر چشمهایش یا عزاداران بیل یا شوهر اهو خانوم مقایسه کنید بیشتر به این میمونه که یه بچه ی ده ساله این داستان ها رو نوشته باشه . در کل من اصلا کتابهتی ال احمد و نمیپسندم و این کتاب هم تیر خلاصی بود به همهشون .
مرضیه بقالی
موسیقی زمینه ی کار فوق العاده روی برداشت کلی از داستان تاثیر میزاره که تو‌این کار خیلی جالب انتخاب نشده بود فضای منفی غلبه بود به همه ی داستان ها.در حالی که بعضیاشون خوب و شنیدنی هستن. داستان سازی خوبی انجام‌نشده..خصوصا با صدای آقای قلیج خانی که بیشتر به خواندن انشإ شباهت داشت.صدای ایشون برای داستان های کودکانه یا نهایتا نوجوانان مناسبه. بنظرم اگر با صدای صرفا اقای سلطان زاده و موسیقی های بهتری کار میشد فوق العاده میشد.
mobtalaaa
من کلا از قلم جلال خوشم میاد. گویندگان هم عالی بودن.
کاربر ۴۳۰۶۲۰۰
🌹🌹🌹🌹🌹
𝑵𝒊𝒍𝒐𝒖𝒇𝒂𝒓 𝑩𝒂𝒌𝒉𝒕𝒊𝒂𝒓𝒊
داستان‌ها بسیار زیبا و دلنشین بودند.
کاربر ۹۸۴۴۱۸Maede
ممنون از گویندگان. کتاب های جلال آل احمد همیشه برای من جذاب هستند.
1984
اگه بعضی جاها که صدای زنها و دخترا ضایع میشه فاکتور بگیریم در کل عالیه. البته داستانهای آخر هم دیگه بی مایه میشن. بویژه در داستان وسواس؛ عمق حماقت بشر پایان ندارد. به زیرکی خاصی نوشته و واقعا هم عالی نوشته. دمتگرم جلال آل احمد و دمتگرم عوامل سازنده و طاقچه.
mehdi bahmani
به نظرم داستان ها جالب نبود.صدای راویان مانند خواندن مستند بود تا داستان انگار خودشان هم داستان ها را دوست نداشتن و نتوانسته بودند با انها ارتباط بگیرند.درکل دوست نداشتم

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۳۱۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۲,۰۰۰
تومان