نظرات درباره کتاب صوتی شفاف صحبت کنید و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی شفاف صحبت کنید اثر الیزابت کونکه

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی شفاف صحبت کنید

۳٫۴
(۵)
شنونده
چرا نصفه نیمه توضیح داده ... مثلا اون قسمت که میگه وقتی انتقادتونو تو لفافه میگین مقصود و کلامتون در تناقضه ، یهو میگه ما احتمالا به این خاطر منظور حقیقیمون رو پنهان میکنیم ! اما هیچ توضیح یا راهکاری نمیده که به جای این کار و ایجاد تناقض چیکار کنیم ؟! کسی اگه متوجه میشه به من هم بگه لطفا
کاربر navid mirkiani
برام جالب سد اتفاقا این کتاب رو بشنوم ، چون چیزی که از این متن به نظر من رسید این است که در لفافه گویی تلاشی هست که غیر مستقیم نقد خود را به فرد نقد شونده بفهمانیم ، که موفق نخواهیم شد ، چرا موفق نخواهیم شد ، چون در لفافه نقد کردن باعث می شود مقصود و کلام در تناقض قرار بگیرند و در نهایت حقیقت ( که همان نقد به فرد مورد نطر هست ) پنهان می ماند . نتیجه گیری من با توجه که این کتاب رو هنوز مطالعه نکردم این هستش که ، یک : بستگی دارد چگونه در لفافه نقد کنیم . دو : فرد چه ناراحت بشود یا نه ، اگر انتقادی به او وارد است باید به او گفته شود سه : نگاه خودم به این جور کتاب ها ای گونه است که باعث می شوند چشمه سوالات ، چالش ها ... و خیلی چیز های دیگر تفکرم خشک نشود و چیز های جدیدی را برای بکار انداختن موتور ذهن جستجوگرم روغن کاری کند .
کاربر navid mirkiani
سلام ، کلا طفره رفتن و تو لفافه حرف زدن ، روشی هستش که انسان استفاده های مختلفی از آن می کند ، یکی از آن ها پنهان کردن منظور حقیقی می‌تواند باشد . و در غیر این صورت شخص منتقد نیازی به این نمیبیند که در لفافه انتقاد کند و به راحتی حرفش را می زند .

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۳۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۲۵۰
۱۲,۱۵۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد