نظرات درباره کتاب صوتی فلسفه ملال و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فلسفه ملال اثر لارس اسوندسن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فلسفه ملال

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۳از ۴۵ رأی
۳٫۳
(۴۵)
MüsyoRahim
شاید عنوان فلسفه ملال یک عنوان خود محدود کننده است چرا که ملال در تمام لایه های زندگی روزمره و حتی در بلندپروازی های انسان نفوذ کرده است. ملال سرچشمه بسیاری از بی قراری ها، خوشگذرانی ها لوکس و سیری ناپذیری انسان مدرن برای گریز از تکرار خود است. ما در مواجهه با هستی عریان خود دچار ملال و بی حوصلگی می شویم و چرا که از خودمان انتظاری فرا انسانی داریم. اما آنچه هستیم و شده ایم واقعا ملال آور است، مگر نه؟ ملال با تمام وجوه خسته‌کننده اش شاید دریچه ای برای شناخت بهتر دردهای بی پایان هستی وجودی انسان مدرن باشد.
narges
فلسفه ملال را باید خواند و اصلا صوتی ان قابل فهم نیست چون اینقدر گوینده با سرعت کلمات را میخواند که یه ثانیه تمرکزت را از دست بدهی هیچی نمیفهمی فایل صوتیش افتضاح بود
Fati2595
خدایی چرا توی انتخاب گوینده دقت نمیکنید؟! آدم حس میکنه داره اخبار گوش میکنه😐
Mo
اگر اهل ملال باشی کتاب جذابیه
maryam mafakheri
کتاب جالبی با خوانشی استادانه واژه انگلیسی فرانسه یا لاتین بود، فرقی نمی کرد و به شیوایی ادا می شد.
Mehrnaz
عالی این کتاب
رامین محمودی
بی‌نظیر بود...
بهزاد اشرف گنجوی
لارس اسندسون فیلسوف خوش‌فکر و خوش قلمی هست که در خصوص پدیده‌های بظاهر عادی و معمولی زندگی روزمره، مطالعات و پژوهش‌های زیبایی میکند و آنها را در قالب کتاب های جمع و جور و قابل فهم عرضه میکند. فلسفه ملال یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که برای بهتر شناختن و بهتر فهمیدن پدیده ملال می‌توانید بخونید. البته پیشنهاد می‌کنم در کنار یا در پی این کتاب، روانشناسی ملال جیمز دانکرت هم مطالعه شود. احتمالا بعد از این کتاب، فلسفه تنهایی لارس اسندسون هم برایتان دلپذیر باشد.
yawran
هم جالب هم نا مفهموم. من موقع گوش دادن کتاب خوابم میبرد انقدر کند و طولانی بود(شوخی نمیکنم) فکر کنم باید قبلش یک سری پیش زمینه از فلسفه داشتید باشید و با یک سری مفاهیم آشنا باشید.
شهاب
سلام هیچی نفهمیدم خداحافظ

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

صفحه قبل
۱
صفحه بعد