نظرات درباره کتاب صوتی کارآگاه دهکده و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کارآگاه دهکده اثر ویلیام فاکنر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کارآگاه دهکده

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۱از ۲۱ رأی
۳٫۱
(۲۱)
b.dehghani
من به خاطر صدای گوینده و اینکه نوشته بود کارگاه دهکده فکر میکردم داستان های پلیسی هیجان انگیزی هست .خیلی یه نواخت و حوصله سر بود.
azadeh
عالی بود، مجموعه داستان بسیار زیبا، خوانش روان و دلپذیر، داستان‌های جذاب و پر کشش. البته برای درک داستان باید کمی هم از هوش خود بهره بگیرید. گاهی آخر داستان احساس می کنید باید از اول و با دقت بیشتر گوش کنید .سپاسگزارم، واقعا لذت بردم.
یه کتاب باز پیر
برعکس اسم کتاب اونقدر کاراگاهی نیست هرچند هر داستان نقل یک معماست اما به اون شکلی که خواننده انتظار داره نیست و اثری نوآر رو روایت نمی کنه متن روونه اما داستان ها اوج و فرود خاصی نداره گویندگی همچین رمان هایی قطعا سخته چون باید با بازی با صدا و تعلیق متن رو برای شنونده جذابتر هم بکنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده صدا گوینده خوبه اما غلط خوانی هم داره در مورد ترجمه هم احساس می کنم شاید متن دچار سانسور شده بوده چون بخش هایی قابل فهم نیست و بیشتر انگار شنونده نیاز داره فکر کنه تا ماجرا رو بهتر بفهمه اما با تمام این ها باز هم به نوبه خود شنیدنی است
سینا
خواننده طوطی وار فقط خونده ۱۰-۱۵ مایلی رو گفته میلی! یعنی پیش خودش فکر نمی کنه فاصله ۱۰-۱۵ میلی چه معنی میتونه داشته باشه!
samirab360
صدای بسیار عالی ودلنشین با داستانی جالب ومتفاوت
راضیه
کسل، بیخود، و عالی برای هدر دادن وقت
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
دری وری
AS4438
داستانهای کوتاه پلیسی فوق العاده جالب وشنیدنی، گوینده درگفتارش غلط املائی داشت، ولی داستانها عالی بودند ونمیتوان پایانش را حدس زد.

زمان

۵ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۴۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد