نظرات درباره کتاب صوتی پوتین قرمزها و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی پوتین قرمزها اثر فاطمه بهبودی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی پوتین قرمزها

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۴۲ رأی
۴٫۵
(۴۲)
shams852520
بسیار جالب و متفاوت بوداولین کتاب بوداز بازجویی اسیران عراقی
فرخ امینی
بسار عالی
Amir Kasmaei
کتاب دفاع مقدس که اولین بار به موضوع جنگ روانی و بازجویی پرداخته و از نظر گویندگی عالی بود انشاالله موفق و زنده باشن آقای مرتضی بشیری.
کاربر ۲۶۶۲۹۳۲
همه چیز خوب بود ولی آهنگ خیلی بلند تر از متن بود و گوش و مغز رو آزار میداد
کتاب باز
اطلاعات خیلی خوبی درباره جنگ روانی و ذهنیت اسرا قبل از اسارت و بعد از اون و نحوه رفتار ایرانی ها با اون ها میده. در ضمن عربی حرف زدنای اسرای عراقی خیلی بامزه گویندگی شده و شیرینی خاصی به اثر بخشیده.
کاربر ۱۵۳۰۴۶۵
کتاب خوبی است. من خیلی دوست داشتم ببینم که ما دقیقا چطور با اسرای عراقی برخورد میکردیم. و این کتاب جـواب خیلی از سؤالاتم بود.
Amir Rama
کتاب عالی مبحث جدیدی باز شد اما برای کسانی که کتاب صوتی خریداری کردند امکلن دیدن تصاویر کتاب مهیا نیست
خیلی عالی
من دوست داشتم عالی بود مرسی از نویسنده این کتاب
شیوا
عالیه خیلی لذت بردم حتما بخونیدش
Hasan Jafari
از نظر موضوع خاطرات بسیار جدید و جذاب است مخصوصا که شخصیت داستان شخصیت دولتی و با سفرهای خارجی بودند. اما خیلی بد هست که گوینده کلمات رو اشتباه میخونه. مخصوصا کلمات عربی رو. غلط های این کتاب: خَلط مبحث که باید حرف خ فتحه داشته باشه رو به کسره میخونه. خلط با فتحه یعنی قاطی کردن مباحث و با کسره یعنی چرک و عفونت حلق. چقدر معنا رو زشت میکنه. ذریة که با ضمه حرف ذ به معنای خاندان است رو با فتحه میخونه. قمر العشیره که با فتحه حرف قاف به معنای ماه قبیله و لقب حضرت عباس است رو به ضمه می خواند.
yaser Abasi
کتاب خوب بود ولی صوت اصلا خوب نبود 70 درصد از کتاب را با آهنگ پر کرده اند
کاربر 7937221
خیلی خوب بود حتما گوش کنید
khasragh
خیلی کتاب مفیدی بود و مخصوصا صوتی آن.
کتاب دوست
من چاپ کاغذی این را خوانده ام و در نوع خودش بی همتاست... تجربه های اولین شخصی است که در وادی عملیات روانی و تشکیلات آن وارد شده است و در این قالب با اسرای زیادی مصاحبه کرده. این کتاب را به ویژه به کسانی که به حوزه دفاع مقدس و انقلاب علاقه دارند توصیه می کنم...پوتین قرمزها:افسران بعثی.
نجوا
این کتاب منو دگرگون کرد واقعا جذاب بود ما ایرانیا بهترین مردم دنیاییم خدایا شکرت
Sayo
کتاب خوبی بود فقط حیف که پراکنده بود خاطرات.وسط فصل های توضیح خاطرات جنگ یهو میرفت خاطرات برزیل یهو میرفت خاطرات دوران جنگ روانی و… کاش خاطرات ترتیب داشت
geek | گیک
کتاب جالب و خوبی بود. گویندگی جذاب و نوشته ای کامل به عالی بودن کتاب می افزود.
HQSAMM
بسیار عالی. تا به حال از این دست رزمنده ها چیزی نشنیده و نخوانده بودم. خیلی عالی‌. حتما توصیه می کنم مخصوصا آنهایی که بحث های اطلاعاتی و امنیتی و روانی برای شان جذابیت داره. فقط کاشکی گوینده، پیاز داغش را برای صحبت کردن فارسی با لهجه عربی را زیاد نمی کرد. مصنوعی شد و تا حدودی زننده.
آر-طاقچه
عالی اسراری از دفاع مقدس را بیا ن کرد که بعید می دانم بسیاری از مردم از آن آگاه باشند فقط کمی آهنگ های انتهای بعضی از بخش ها طولانی بود که می توانید بروید جلو
محمد صادق
از هر نظر بین کتاب هایی که گوش دادم از همه بهتر بود چه از نظر نویسندگی و جذابیت داستان چه از نظر گویندگی واقعا گوش دادن این کتاب رو پیشنهاد پیشنهاد میدهم

زمان

۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۷۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۷۱۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد