نظرات درباره کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی اثر رابرت الکس جانسون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی راهبری زندگی با شهود درونی

۳٫۹
(۸۶)
baharziba46
سلام.ازین کتاب با درون پر غوغا و رویاهای شگفت انگیز رابرت و ترجمه روان و صدای دلنشین آقای اسلام زاده بسیار لذت بردم و آموختم.و اما در فکر فرو رفتم که چه بسیار رابرت هایی در جامعه ما که بدلیل نداشتن هادیان خوب به قهقرای روان پربشی فرو غلتیده اند.
زهرا سمامی
در این کتاب الکس جانسون روان‌درمانگری که سال‌ها با رویکرد روان تحلیلی مشغول به کار بوده، تجربیات زندگی خود را برای دوستش جری رول بیان می‌کند تا شرح حال او را بنویسد. به نظرم با وجود اینکه این اثر، یک زندگینامه‌ است، اما می‌تواند در دسته کتاب‌هایی موفقیت و انگیزشی هم قرار ‌بگیرد. در این کتاب راه پیشرفت خودآگاهی و شهود را با شرح داستان زندگی رابرت الکس جانسون به مخاطب می‌اموزد. در این کتاب به طور ناخودآگاه متوجه می‌شویم چگونه می‌توان در جهان پرتضاد امروزی، به‌عنوان یک فرد مذهبی و معتقد زیست. و نکته جالب توجه اینجاست که برخلاف باور اکثریت منظور او از مذهب لزوما عضویت در نهادی دینی خاصی نیست؛ بلکه تعریف او از مذهب سبک و روشی برای خود داری نفس است. و دیدگاه مذهبی را انتخاب مسیری برای دستیابی به رستگاری و سعادت به شمار می‌آورد. علاوه بر ان از گفته‌های کتاب این چنین نتیجه می‌گیریم که او جنبه‌های بیرونی زندگی خود را حاشیه و اصل زندگی را در فرآیندهای درونی، شهود و خودآگاهی می‌بیند. در نوشته او اعتقاد به قضا و قدر هم به چشم می‌خورد به گونه‌ای که به نظر او خواست خدا یا هرچه که باشد، ما را در راه زندگی به سوی هدفی ارزشمند هدایت می‌کند که ما را به سعادت می‌رساند.
Hossein jafari
نویسنده ای ماهر‌‌، ترجمه ای روان‌‌‌‌ و گوینده‌ای مسلط‌‌‌‌‌ ‌ اگر به مفاهیم پرفسور یونگ آشنایی دارید و در نیمه ی دوم عمر هستید؛ این کتاب فوق العاده را از دست ندهید...
شیرین
اگر این کتاب به وقتش خوانده شود می تواند معجزه کند .
محسن ۱۵۳۱
منظور از وقتش دقیقا کی میشه یعنی چه وقت بخونیم یا گوش بدیم؟
Amir
برای عزیزانی که در حوزه موضوع ایگو و همزمانی یونگ مطالعه می‌کنند، این کتاب یک حلقه گمشده به حساب میاد.
Elham
کتاب عالی با گویندگی شمرده و با حوصله.
Siamak Shakibaee
زیباترین کتابی بود که گوش دادم ، پر از درس های آموزنده و بینشی قوی که تاثیر عمیقی در انسان ایجاد میکند، صدای گوینده هم فوق العاده زیبا و دلنشین بود، بسیار لذت بردم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم.
نرگس موسوی
با تشکر از طاقچه بی نهایت من کتاب راهبری زندگی با شهود رو سال ۹۸ خواندم الان هن از طاقچه بی نهایت دارم مجدد گوش میکنم در بین فصلهای کتاب میتوانم جواب سوالات روحم رو پیدا کنم ممنونم تز طاقچه بی نهایت 🙏🏻🙏🏻
Benjamin
زندگی نامه بسیار جالب فردی بسیار معنوی و شهودی، با خواندن این کتاب گویی زندگی رابرت جانسون را زیست میکنید...
fariba.
« خدا از زندان معابد آزاد شده است» سوال این است: ما با این قدرت تازه چه خواهیم کرد؟ دنیایی سرشار از شگفتی خواهیم ساخت یا جهانی ترسناک؟
ساسان
جزء بهترین کتاب های زندگیم بوده بسیار زیبا و مفید این کتاب حاصل یک عمر تجربه س ، واقعا مفیده
کاربر ۴۷۹۷۷۲۶
برای من یک کتاب مقدس محسوب میشه.به نظرم هر آدمی نیاز داره نه یک بار بلکه بارها این کتاب رو بخونه.
Mahdi Fakhari
عالی بود متشکرم
ali mohammad
یک اثر فوق العاده که ارزش چند یار خواندن و شنیدن را دارد. خوانش نسخه صوتی هم عالی است. کتاب مملو از حکمت ها و تجربیات ناب انسانی است که آدمی را وسوسه می کند برخی را تجربه کند.
کاربر ۹۶۹۰۹۶
فصل سوم و پنجم، اواخر فصل شش،جملات ابتدایی فصل هفت ، فصل نههههه، کتاب رو بخونید ، عالیه
sahar
قشنگ بود یکم زیادی طولانی بود و نصف اخر کتاب راجب هند و ایین و زندگی اونا بود ولی در کل لذتبخش بود
کاربر 2863640
عالی کتابی که باید خرید و نکات کلیدی و زیباش را که تلنگر روح و روان هست چندین بار خوند
Mahtab Noedoost
بعنوان دانشجوی ارشد روانشناسی، قصد آشنایی بیشتر با رویکرد یونگ و دنیای شهود و کهن الگو ها داشتم. محتوای کتاب متناظر با اسمش نبود از نظر من. اصلا اینک بشه در دنیای شهود راهنمایی گام ب گام و عملی وجود داشته باشه خیلی بعیده. محتوای این دنیا شباهت زیادی به دنیای عرفان داره و بسیاری از تجربیات و داستان ها متعلق به شرق و خصوصا هندوستانه‌. بطور کلی کتاب جالب و تامل برانگیزیه اما درک مطالبش، یا بهتر بگم، باور بهشون برای نسلی منطقی و علم مآب می‌تونه خیلی دشوار باشه و قطعا کاربردش ازین هم دشوار تر خواهد بود.
☀️❤️🪴سارامهدی🪴❤️☀️
خیلی کتاب مفید و پر محتواست کسانی که به اموزه های یونگ علاقه دارن میتونن از این کتاب بهره ببرند در ضمن مطالبی که در خصوص هند هست بسیار جذاب و شنیدنیست
نور
من بااین کتاب زندگی کردم ...هدفت به سوی خدا باشه همه دست به دست هم می دن که تو به خدا برسی (هیچ مانع ایی سر راهت نیست)

زمان

۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۶۶۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۴,۰۰۰
۳۸,۴۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد