نظرات کتاب دروغگویی روی مبل
کتاب صوتی دروغگویی روی مبل اثر اروین  د. یالوم

دانلود و خرید کتاب صوتی دروغگویی روی مبل

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۴۰۹ رأی
۴٫۲
(۴۰۹)

نظرات کاربران

novelist
یه نسخه صوتی واقعا عالی که از گوش دادن بهش لذت خواهید برد. از اون گذشته، درک رمان های جذاب اروین یالوم واقعا لذت بخشه، مسائل عمیقی رو مطرح میکنه و خیلی در پروروندن اونا متبحره. دروغگویی روی مبل درباره سختی های شغل روان درمانگرها و ارتباط اونها با بیمارهاشونه...توصیه میکنم کتاب رو گوش بدین و لذت ببرین من دو کتاب دیگر از این نویسنده خوندم، وقتی نیچه گریست و مسئله اسپینوزا ولی لذت گوش دادن به این نسخه و این کتاب بسیار بیشتر از خوندن اونا بود. این در صورتیه که من اصلا طرفدار کتاب صوتی نیستم
hinode°
منم اصلا طرفدار کتاب صوتی نیستم ولی اینجوری که شما گفتید ترغیب شدم صوتیشو گوش بدم
maryam.glr
یک‌کتاب صوتی بسیار لذت بخش گوش دادنش و توصیه میکنم
کاربر 1848311
نمیشه صوت کتاب رو به دوستی هدیه داد؟؟ ایشون خارج از ایرانه امکانش هست؟
جبارپور
یکی دیگر از شاهکارهای یالوم، کالبد شکافی و آسیب شناسی روابط زناشویی، خصوصاً متمرکز بر موضوع خیانت. به هر کسی که به زندگی اش اهمیت می‌دهد و خواهان پایداری و مراقبت از رابطه میباشد، توصیه میگردد.
sobh
برای گویندگی کتاب زحمت زیادی کشیده شده، موضوع کتاب نیز برای علاقمندان به حوزه روانشناسی جالب است.
مهسا
این کتاب بسیار جذاب هست. در واقع این کتاب داستان زندگی چندین شخصیت است که در طول داستان به طور پیش بینی نشده ای تغییر می کنند و کارهایی را انجام می دهند که از آن ها هیچ وقت انتظار نمی رود. تم اصلی کتاب هم روان درمانی است و بیشتر به مسائل بین روان درمانگر و بیمار می پردازد. در کل داستان جذاب، پر کشش و آموزنده ای دارد.
کاربر 7753172
سلام مهسا کتابش باتوبدردمن میخوره
Amin momtahan
تا جایی که اندک سواد بنده یاری می‌کند lying on به معنی تکیه کردن یا دراز کشیدن هست یعنی اینجا اسم کتاب بنظرم میشه روی مبل یا کاناپه دراز کشیده lying به تنهایی به معنی دروغگویی هست و با حرف اضافه on معنی تغییر می‌کند.
کاربر ۱۱۷۱۶۰۶
منم موافقم، معنی دراز کشیدن میده . کلا مقصود مبل اتاق مشاوره است که مراجعه کننده ها موقعی که دارن روان درمانی میشن ، دراز میکشن.
کاربر ۱۴۰۲۱۲۹
دقیقا
کاربر 1308472
تا اونجا که من درباره این کتاب در نقد ها خوندم و شنیدم استفاده از این جناس توسط نویسنده و کاملا تعمدی صورت گرفته، یه جورایی خواسته شده که نوعی ایهام در اسم کتاب وجود داشته
M.L
در مورد یه درمانگر هست که میخواد یه بیمار رو که هیچکس با هیچ روشی نتونسته بهش کمک کنه، درمان کنه. یه جورایی مجبور میشه یه راه عجیب رو برای درمان انجام بده، راهی که خودش مخالفش بوده. ولی بالاخره انجامش میده. داستان های افراد مختلف رو میشنوید. حس مثبتی رو در مجموع منتقل می‌کنه. تموم شدن کتاب هم خیلی جالبه.
كاربر ١٣٩١٢٢٢
عالی آموزنده بود به شناخت افراد پیرامون کمک می کند بسیاری از مشکلات رفتاری ریشه در گذشته و روان افراد دارد
عادل تنها
این کتاب عالیه. حتما توصیه میکنم. هرچقدر داستان جلو رفت، جذاب تر و غیر قابل پیش بینی تر شد. نویسنده شخصیت های داستان رو فوق العاده عالی و با جزئیات زیاد توصیف و معرفی میکنه. با همه ی شخصیت های داستان میشه همزاد پنداری کرد. شخصیت ها با جلو رفتن داستان دَرکِشون بالا میره و تغییر میکنن، حتی سرسخت ترین هاشون هم تغییر میکنن. این نکته برام خیلی جالب بود.
arman.kamali
کتاب عالی با گویندگی عالی واقعا خوندنشو پیشنهاد میکنم
ترنج
خوندنشو یا گوش کردنشو؟!
somaye.yaghoobi
در کل قلم اروین عالیه و گویندگی راوی و اوایل کتاب خوبه اما یه جاهایی مثلا فصل هفت شبیه دوبله کارتون بچگانست

زمان

۱۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۵۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۷ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۵۲۰٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
۵۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۶صفحه بعد