نظرات کتاب سفر به مرکز زمین
کتاب صوتی سفر به مرکز زمین اثر سامان قلیچ‌خانی

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر به مرکز زمین

۴٫۴
(۴۴)

نظرات کاربران

رویا نجفی نژاد
من این کتاب رو خواندم عالیه😊😀😃😄👌
عاشق کتاب
پس باید روی نسخه الکترونیکی نظر بدید
دنیا
کتاب فوق العاده ای بود ، خیلی لذت بردم .گویندگی ، متن روان ،ترجمه ، جذابیت عالی . بهترین کتاب 😁😁من این کتاب رو به همه توصیه میکنم . ممنون از طاقچه 💎💎💎
عاشق کتاب
کتاب های ژول ورن عالین
محمدرضا
عالیه
AROSHA
عالی خیلی خوبه همچیش خوبه
Anisa
عالی بسیار جذاب بود👏👏👏👏 من کتاب های نویسه ژول ورن را خیلی دوست دارم چون عالیه پیشنهاد می کنم که گوشش بدید حتما
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب سفر به مرکز زمین، رمانی نوشته ی ژول ورن است که اولین بار در سال 1864 به انتشار رسید. ژول ورن، نویسنده ی بسیار پرطرفدار، آینده نگر و پرکار فرانسوی، مخاطبین را در آثارش به سفرهایی به اعماق دریا و ماورای ستارگان می برد. پدربزرگ داستان های علمی تخیلی مدرن در این رمان جذاب، سفری به مرکز زمین را برای ما تدارک دیده است. این مأموریت زمانی آغاز می شود که پروفسوری به نام اوتو لیدانبراک، تکه کاغذی چندصدساله را در کتابی حتی کهن تر، پیدا می کند. برادرزاده ی پروفسور، اکسل، آن را رمزگشایی می کند و دستورالعمل رسیدن به مرکز زمین را در آن می یابد. آن ها راهی آتشفشانی خاموش در ایسلند می شوند و به عمق آن می روند. این کاوشگران همزمان با رفتن به عمق آتشفشان، با تاریخ بشر، تغییرات زمین شناسانه، و گیاهان و حیوانات ماقبل تاریخ رو به رو می شوند و در نهایت، به درکی نوین از ریشه های نژاد انسان می رسند.
مهدخت
داستان یک سفر تخیلی به اعماق زمین است که با توصیفات دقیق و فراوان جغرافیایی، زمین شناختی و دیرینه شناختی مزین شده. اوایل کتاب ریتمی نسبتا کند و توصیفاتی کمی خسته کننده دارد اما از اواسط آن هیجان داستان زیاد می شود و به نیمه که می رسیم نمی شود کتاب را لحظه ای رها کرد. سبکی کلاسیک و منحصر به فرد از داستان های علمی تخیلی امروزی که با طنز و طنازی نوسینده جذابیتش دو چندان شده. گویندگی و صدابرداری و انتخاب موسیقی متن بسیار حرفه ای بود و کتاب صوتی را به تئاتر رادیویی پرکیفیتی تبدیل کرده بود. هیجان گوینده از خود کتاب هم بیشتر بود و باعث می شد توصیفات علمی زیاد کتاب را بشود دنبال کرد تا به ماجرا و خط روایی جدیدی رسید. در کل تجربه نوستالژیک و دلپذیری بود که آن را تقریبا لاجرعه سرکشیدم.
کاربر ۳۳۰۴۹۵۸
این داستان خیلی عالیه
دیانا
همه چیز عالی از دستش ندید
کاربر 4058522
عالی بود ممنون

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۵۵۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد