نظرات درباره کتاب صوتی مدیریت زمان و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مدیریت زمان اثر مارک منچینی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مدیریت زمان

۳٫۳
(۳۹)
وحید
کتاب مفیدی است ولی گوینده خیلی آمادگی و احساس ندارد، انگار بار اول است که متن کتاب رو دیده.
امیرحسین
دقیقا
Max673
با شما موافقم
ناسارا
من یک مدت خیلی کتابهای خودیاری میخوندم یه نکته رو بهش رسیدم که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم، در کتاب های خودیاری بیشترین تاکید بروی خود شماست، شخص شما هستید که زندگی را تغییر میدهید خود را تغییر میدهید و به موفقیت میرسید. این درسته اما یک نکته رو فراموش نکنید وقتی یک امر بدیهی دائم تکرار بشه دیگه شنیدنش یا خوندنش برای شما فایده نداره و حتی شاید دلزده کنه شمارو. در این کتاب به مدریت زمان پرداخته اما بعضی نکاتش انقدر پیش پا افتاده است که با خودتون میگید واقعا این گفتن داره؟ البته مثل هر کتابی نکات مثبت هم داره. خوندن کتاب های خودیاری یک جنبه منفی دیگه هم داره ... همون که اول گفتم همه چیز در محوریت شماست اما واقعیت حداقل توی جامعه ما این قدرها ساده نیست که اگر خودم بخواهم میشود . چاله چوله هایی هست که خوب پر نمیشود و ممکنه شمارو دلسرد کنه و به نظرتون بیاد این کتابها دروغ میگن . نه این کتاب ها دروغ نمیگن اما باید قدرت پذیرشمون رو بالا ببریم بپذیریم گاهی میشود که تو بخواهی و نشود. باید بدونیم که این وسط من مقصر نیستم و اصلا نباید وقتم رو برای سرزنش کردن خودم هدر بدم. مدیریت زمان احتمالا مفید ترین کاریه که میشه کرد اما حواستون به ارامش خودتون باشه. تند تند کارارو انجام دادن یه جا انرژی شمارو میگیره. ادم برای اینکه بتونه با کیفیت بیشتری کاری رو انجام بده نیاز به مکث و صبر داره.
سید مهدی
مثل سایر کتابها سر فصل های منظم و کاربردی نداره. البته این نظر منه. گوینده هم تپق هاشو از فایل صوتی حذف نکرده و چند بار اتفاق افتاده که حمله رو چند بار تکرار میکنه.
کاربر ۳۳۴۰۲۶۲
وقتی گوبنده بی احساس باشه،من موقع گوش دادن فقط گوشم دنبال پیدا کردن تپق و غلط املایی هاست،از حال و هوای کتاب بیرون میام،🥰
tabassom
یکی از بی کیفیت ترین کتابهای صوتی که شنیدم. پر از عدم ادیت . چند صدایی شدن کاملا معلومه با ابزارهای غیر حرفه ای و بدون دانش صداهای ضبط شده کنار هم چیده شده. خود کتاب که از مسخره ترین متن هایی بود که خوندم. و شنیدم. فکر کنم وقت برای کتاب بهتری بزارید. چرا طاقچه نظارت نداشته حد اقل یکی یه بار گوش میداد بعد نشر میکردین.
کاربر ۳۳۲۷۲۴۰
کتاب پرمحتوی و خوبی هست اما گوینده خیییییلی تند تند میگه و نمیشه تمرکز کنی و به خاطر بسپاری
alidavoudi1232
برنده‌ی ۵۰٪ تخفیف شدی. کد NVJ34W2QG5K رو در قسمت خرید کتاب وارد کن. فقط ۲ روز برای استفاده از این کد فرصت داری.
خدای گودریدز
اصلا جالب نبود توصیه میکنه از فکس و... استفاده کنید که سریعتر کارهاتون انجام بشه در حالی که الان همه چیز آنلاین هست. مطالب کتاب خیلی قدیمیه
samaneh
نکات جالبی ارائه داده بود
nastaran saberian
گوینده ب شدت ضعیف عمل کرده و هیچ آمادگی و تجربه ای نداره و عملا کتاب رو حیف کرده
رایان
علیرغم ساعت ها تلاش ستودنی شرایط استاندارد برای ضبط صدا وجود ندارد و متاسفانه گوینده از تجربه کافی برای ضبط یک کتاب صوتی برخوردار نیست. به علت عدم رعایت ریتم و زیر و بم (Intonation) صدا، کتاب بسیار خواب آور است و برای کسانی که از اختلال بی خوابی (insomnia) رنج می برند توصیه می کنم.
معراج
درباره لحن گوینده اتفاقا باید جدی و مدیریتی باشد هماهنگ با محتوای کتاب تا اهمیت مدیریت زمان به شما منتقل شود. رمان عاشقانه که نیست. درباره محتوا نیز قبلا کتاب‌های مشابهی خوانده بودم و دو مزیت مهم این کتاب یکی داده‌های آماری و تحلیلی درباره هدررفت وقت و اهمیت مدیریت زمان و دیگری راه‌حل‌های عینی و کاربردی بیشتر نسبت‌به توصیه‌های صرفا تئوریک و موعظه‌گونه بود.
Hassan Entezary
چقدر گوینده کتاب رو بد می‌خونه! کتاب هم تا حدودی قدیمی هست
MOHSEN
گویند انگار کنترات برداشته میخواد سریع تمومش کنه! به نظرم سخنرانی آقای رائفی پور رو در مورد مدیریت زمان گوش کنید بهتر از اینه. البته فصل هفتم بد نبود.

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۶۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد