نظرات کتاب مثنوی معنوی (دفتر اول)
کتاب صوتی مثنوی معنوی (دفتر اول) اثر مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی

دانلود و خرید کتاب صوتی مثنوی معنوی (دفتر اول)

گوینده:ساعد باقری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۷۶ رأی
۴٫۱
(۱۷۶)

نظرات کاربران

MohsenNakhaei
زیبایی ب حد کمال
رحيم اهری
باسلام و احترام ، تخفیف را هشتاد درصدش کنید تا مشتری بشیم.
کوروش زاده
مگه اومدی بقالی، 🙄😂
alireza farzanpoor
این کتاب صوتی با صدای آقای ساعد باقری محشره. از آقای باقری و عوامل تهیه کننده این اثر صوتی کمال تشکر را دارم. علاوه بر گویش فوق العاده و جذاب جناب باقری ، یکی از مزایای بسیار بزرگ این کتاب صوتی ، معجزه فهم شعر مولانا با تلفظ صحیح کلمات و جذابیت صدا هست. توضیح اینکه اینجانب برای فهم شعر مولانا به شرح ابیات دفترهای اول تا ششم مولانا مراجعه میکردم، ولی از زمانی که به این فایل صوتی مولانا گوش دادم، فهمیدم که چقدر تلفظ صحیح کلمات و صدای جذاب به فهم شعر کمک میکند. به گونه ای که شعر مولانا با گویش جناب باقری فهمیده میشود و نیازی به جستجوی شرح ابیات نیست. آنجاهایی هم که نیاز باشد ایشان توضیح میدهند. از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و توفیق ادامه این راه شایسته را مسئلت دارم. از جناب باقری و همه دست اندرکاران این اثار صوتی خواشمندم کتاب دیوان شمس مولانا را هم به صورت صوتی تهیه کنند. بسیار شنیدن دیوان شمس مولانا با صدای آقای باقری محشره. آرزو دارم که به یاری خداوند متعال و توفیق جناب باقری این تقاضا اینجانب برآورده شود. در مورد قیمت اثر هم باور کنید لذت شنیدن این کتاب صوتی ارزش این هزینه رو دارد. شما با خریدن هر کتاب صوتی از طاقچه کد تخفیف دریافت میکنید، طاقچه به شما پیشنهاد خرید دفترهای بعدی را با تخفیف های ویژه میدهد. بسیار این کتاب صوتی مفید بود. شما فوق العاده اید.
کاربر ۱۹۴۸۲۳۵mahmonir
لطفا ارزان‌تر بفرمایید تا در این دنیای وانفسا همون عده ی قلیلی که به کتاب و ادب و فرهنگ علاقه مند هستند ازین گنجینه محروم نباشند. به نظرم کتاب‌های اینچنینی رو اگر ارزان‌تر کنید باقیات والصالحات میشه برای شما. منتظر ارزان‌تر شدن هستیم
ATA
دوستان اگر با قیمت مشکل دارید میتونید از سایت گنجور استفاده کنید، متن .صوت موجوده به رایگان.
dwnesh
محتوای بی نظیر با گویندگی بی نظیر استاد باقری 👌🏻
انسان کامل
مثنوی معنوی هست قرآن به زبان پهلوی
نسیم
جمله به جمله ی مثنوی، درس زندگی است. بخوانید و بشنوید و لذت ببرید.
maryam soleymani
کتاب مثنوی معنوی بسیار عالی است
YasmineGh
نوع خوانش خیلی خوبه ولی کاش تفسیر و ترجمه هم داشت و فقط خوانش ادبیات نبود. البته توضیحاتی گهگاهی برای ابیات داده میشه ولی کاش تک تک ابیات رو شرح میدادن.

زمان

۱۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶۰,۰۰۰
تومان