نظرات درباره کتاب صوتی دلسوزی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی دلسوزی اثر کریستین نف

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی دلسوزی

نویسنده:کریستین نف
امتیاز:
۲.۸از ۵ رأی
۲٫۸
(۵)
Amin Roofchaei
از آن دسته کتابهایی است که به هر فردی کمک می‌کند که زندگی با کیفیت و به دور از واگویه های ذهنی ناکارآمد و مخرب داشته باشد. این کتاب صوتی کمک کرد که در حین رانندگی از محتوای ارزشمند آن برخوردار شوم، ولی گاهی سرعت خوانش کتاب خیلی زیاد و تند بود. تن صدا خیلی عالی بود، ولی برخی جاها مکث‌ها، سکون ها و یا پیوستگی کلمات رعایت نمی‌شد و در فهم درست ایجاد سختی می‌کرد. نویسنده و مترجم عالی بودند، از ناشر هم سپاسگزارم و برای گوینده نیز آرزوی موفقیت و ارائه کارهای فاخر دارم.
mahanzarif
ای کاش همه مثل شما در مورد کتابها نظر میدادن.من بیشتر از توضیحات شما لذت بردم تا خود کتاب.
سیدمازیارطیبی
سلام قابل توجه کسانی که با سرعت گوینده مشکل دارن و نمیتونن متن کتاب رو درک کنن. توی قسمت تنظیمات خود کتاب میتونن سرعت گوینده رو به میزان دلخواه کم کنن و اینطوری از شنیدن این کتاب لذت ببرن. اگه مشکلتون حل شد خوشحال میشم اطلاع بدید و یه تشکری ازم کنیدچون خیلی زحمت کشیدم تا بتونم این مشکل رو واسه هممون حل کنم. پس از خودم ممنونم و خودمو خیلی دوست دارم. ♥️♥️♥️
کتایون
کتاب بسیار خوبیه اما گوینده خوب نخونده، تند تند و بدون رعایت اصول خوانش که نتیجتا باعث سردرگمی شنونده میشه
Golden rose
کتاب بسیار مفید و جذابی است، ولی گویندگی کتاب بسیار بد است. بسیار تند و بدون نکات گویندگی و بدون مکث و تامل گفته شده و بسیار منزجرکننده است. در حالیکه مطالب بسیار زیبا و جذاب و علمی است ولی به دلیل نوع بیان بسیار بد قابل تحمل نیست.

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۳۲۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد