نظرات درباره کتاب صوتی نمایش صوتی پَر و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نمایش صوتی پَر اثر شارلوت مری ماتیسن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نمایش صوتی پَر

۴٫۱
(۲۷)
ناسارا
من کتاب پر رو اولین بار در دوازده سالگی خوندم زمانی که یواشکی کتابای خواهر بزرگترم رو برمیداشتم و میبردم و میخوندم پر اولین کتاب بزرگسالی بود که من خوندم اون زمان همش کتابهای مربوط به نوجوان هارو میخوندم و پر برای من جاودانه شد. احساسی که از خوندن کتاب پر به من دست داد خلا و هیجان بود . مردی که هرگز عشق رو تجربه نکرده و به علت کاتولیک بودنش نمیتونه از همسرش جدا بشه محکوم به زندگی با زنی هست که به قول خودش سرد و بی روح با موهای بدون آرایش بالای سرش هست. این مرد نشانه کامل سکون و کرختیه .هم زندگی یکنواختش با همسر هم شغلش که کارمند بیمه است همه ی اینها به خوبی نشان دهنده اوضاع یکنواخت اوست. شنیدن صدای زیبای زنی در پشت در شاید اولین لرزه هارو به دل دست نخورده این مرد وارد میکنه. راستش کاملا قابل درک هست این مرد و زن شبیه به هم هستند و تعجبی نداره که عاشق هم بشن. زنی که در جوانی همسر پیرمردی میشه بی هیجان و با آرزوهای در هم شکسته بدون این که کامی از زندگی گرفته باشه و مردی که او هم در آرزوی زنی زیبا و شاداب هست و چون کاتولیک هست محکوم به زندگی با فردی است که هیچ دوستش ندارد. اینکه کارشون اخلاقی بوده یا نه بحث دیگریه اما این کتاب به من یاد داد تا وقتی قلبم واسه کسی نلرزیده نه به خاطر موقعیت نه به خاطر پول و نه به خاطر هیچ چیز جز قلبم پیمانی باهاش نبندم. واقعا از این کتاب میشه همچین نتیجه ای گرفت. آدم فقط یک بار انرژی داره واسه کسی بذاره یعنی اگه کسی توی زندگی تمام انرژیش رو نمیذاره برات میشه نتیجه گرفت یا قبلا استفاده اش کرده یا بعدا قراره استفاده کنه و نشونه خوبیه که بفهمی جای درستی نیستی.
amire
کاش من و تو با این حس یکی بودن یکی میشودیم کاش
ناسارا
سپاس از نظر شما
کاربر ۳۵۰۰۰۵۷
خوب گفتید
hima
بخش ششم و هفتم جابجا در فهرست قرار گرفته و ممکن هست که مثل من گیج شوید و داستان برایتان مبهم و گسسته شود ، امیدوارم که صاحب اثر نسبت به حل این مشکل اقدام کند اما تا آن زمان شما خواننده ی عزیز دقت کنید.
Mo
یک عاشقانه ی کلاسیک جذاب!
مونا
بسیار زیبا و البته غم‌انگیز
farhad_yp
بسیار عالی ست،توصیه میکنم به هموطنان عزیزم...سپاس بیکران از طاقچه🙏🏻🙏🏻🙏🏻💐💐💐
zahra
سلام و درود خدا قوت به هنرمندان بزرگوار...🌷 دقت شود قسمت ۶ و ۷ جابجا شده... حیفه که کار ارزشمند هنرمندان با بی دقتی لطمه ببینه.
Behnaz
یه عاشقانه ملال آور با چاشنی خیانت! خوانش کتاب عالی بود، همون طور که از آقای عمرانی انتظار میره. اما در مورد داستان باید بگم خیلی جذابیت نداشت، هر وقت بیکار بودم از سر تفنن و بدون ذوق میرفتم سراغش.
کاربر ۲۰۱۱۵۳۲
ترتیب قسمت های نمایش بهم ریخته است
سین.ب
اینکه در ابتدا یا پایان هر فایل مشخصات شرکت و تهیه کننده تکرار می شه، از جذابیت کار کم می کنه
samira
گویندگی بسیار عالی بود ولی داستان اصلا جذاب نبود و کش و قوس نداشت و بدون اتفاق خاصی بود.
Paradise
داستان زیادی طولانی بود مخصوصا فصل های آخر خیلی تکرار داشت. نمیدونم چطور داستان خیانت به عنوان عاشقانه تعبیر می شود، حتی با وجود شرایطی که هر دو طرف داشتند توجیهی برای خیانت وجود نداشت. پشیمونم از وقتی که برای گوش دادن این اثر گذاشتم.
سوفیا
سلام با اینکه آخرش غم انگیز تمام شد ولی خیلی خوب و قشنگ بود.ارزش داره که براش وقت بذارین. سپاس فراوان 🙏🙏
M.A.L
خیییلی‌ خیییلی غم انگیز و البته خییییلی‌ پر قدرت

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد