نظرات درباره کتاب صوتی هیچ کس مثل تو مال این‌جا نیست و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی هیچ کس مثل تو مال این‌جا نیست اثر میرندا جولای

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی هیچ کس مثل تو مال این‌جا نیست

انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۲.۸از ۳۴ رأی
۲٫۸
(۳۴)
نفیسه
اینکه سلبریتی و بازیگرها دارن کتاب صوتی ها رو هم به گند می کشن واقعا باعث تاسفه. این خانوم صدای خوبی نداره بیانش نیم جویده و ناواضحه و بدتر از همه هیچ حس یا ارتباطی با چیزی که داره می خونه برقرار نکرده . برای کتاب مورد علاقه ام متاسفم
مصطفی
از کی ایشون سلبریتی شدند؟ سلبریتی یعنی کسی که خیلی معروفه و مثلا یک فیلم با حضور او فروش می کنه. فکر نمی کنم ایشون جزوشون باشند. ایشون فقط بازیگرند.
آریا
داستان های این کتاب، قصه هایی نیست که توی رمان ها و ماجراهای شیرین دیده بشن. متن این کتاب متنی واقعی و حتی زیادی واقعی از احساسات عمیق و دقیق یک سری انسان تنهاست که همه ما هستیم. واقعا از خوندن این کتاب زیبا خیلی لذت بردم
Dorsa Amraei
من این کتاب رو دوست داشتم اما از نظراتی که درباره گوینده کتاب خوندم خیلی متعجبم. خانم عباسی عالی خوندن، خیلی حر فه ای واضح و لحن مناسب موضوع کتاب بود.
اسما
داستان‌هایی کوتاه با سبک پست مدرن را از زاویه دید زنی می‌شنویم که تنهاست. تنهایی و دغدغه‌های درونی انسان در دنیای مدرن در این داستان‌های روایت می‌شوند. به راوی نمره متووسط می‌دهم.
rozhpari94
روزمرگی از زبان گلاره جان عباسی
zhhs
به نظرم برای گویندگی بتید تخصص گویندگی را داشت مثلا کتابهایی با گویندکی آرمان سلطان زاده اونقدر جالبه که خود کتاب ادنقدر جالب نیست ولی گویندکی ایشون کتاب رو جذاب می کنه
کاربر 7933244
اصلا زیبا نبود، واقعا که، چقدررررر بی احساس میخونن خانوم عباسی
my_thirsty_mind
نثر زیبا و تشبیهاتی داره که قبلتر نشنیده و نخونده‌بودم. یه روایت از یه زندگی بدون هیچ نقطه عطفی اما دلچسب البته کاش روای خانم گلاره عباسی نبود یا لااقل کمی سعی میکرد چیزی که میخوونه رو درک کنه تا خوب‌تر بیان کنه.
Neda
من سه داستان اول رو گوش دادم. فکر می‌کنم نمی‌تونیم روی گفتگوهای ذهنی خودمون اسم «داستان» بذاریم، مگر این که حداقل در سمبل و اشاره ماجرایی برای گفتن داشته باشیم. داستان سوم واجد این ویژگی بود ولی حقیقتش دیگه ریسک هدر دادنِ زمان بیشتر رو نکردم. داستان‌های بهتری برای خواندن و شنیدن هست.
محمدحسین
حیفه وقت واقعا چیزی به حسم اضافه نشد.. حتی غمبار بود ⛔
وحید
متوسط. از هر جهت به جز خوانش خواننده کتاب، داستان اول بهتر بود .
elaheh
👌🏻👌🏻👌🏻
stag chiftain
افتضاااااح بود نه شنیدنش لذت داشت و نه بار معنایی
ghazl
من از گوینده متاسفانه خوشم نیومدمیتونست بهتر باشه
shadow
awli booood ⁦❤️⁩💜

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۸٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد