نظرات کتاب آخرین شاهدان
کتاب صوتی آخرین شاهدان اثر سوتلانا  آلکسیویچ

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین شاهدان

۳٫۰
(۸)

نظرات کاربران

hamed318
دو کتاب قبلی نویسنده یعنی"صداهایی از چرنوبیل" و "جنگ چهره زنانه ندارد" خیلی بدیع و جذاب و پرمحتوا بود. پر از تحلیل های روانشناسانه، پر از اتفاق. کتاب آخرین شاهدان خاطرات محوی از کودکان دوران جنگ است، فلذا از نظر محتوایی بجز آلام جسمی و احساسات غریزی کودکانه چیز زیادی برای گفتن ندارد. هم چنین اکثر اتفاقات پیرامون فرار و پنهان شدن و گرسنگی و بی مادری است. و اینها وقتی هی تکرار میشوند، خسته کننده است.. برخی از گویندگان کتاب صوتی حاضر نامنتاسب با فضای متن روخوانی میکنند، موسیقی زمینه کاملا بی ربط و هول هولی انتخاب شده، صدا برداری هم خوب نیست، و افت و خیز ولوم دارد. در کل برای این کتاب چه صوتی چه متن، وقت نگذارید
تندبادنیمه شب
خب دوست عزیز چنگ همین است. در دو کتابی که ذکر می کنی تحلیل ها و گرارش نکات بدیع توسط شاهدان گرارش می شد. در این کتاب شاهدان گودک هستند. کلا با دیدگاه متفاوت ولی بسیار زیبابی آن دهشت عظیم را نقل می کنند.
مهرگان
کتاب خوبیه، زشتی و پلیدی جنگ را به خوبی به تصویر میکشه. کاش کتاب غیر صوتی ش بود. کیفیت صداش تیکه به تیکه افت می کنه و خیلی بد میشه
immer noch sturm
آخرین شاهدان با ترجمه بسیار خوب در نشر هیرمند چاپ شده. از اصل زبان روسی. پیشنهاد میکنم اونو بخونید
ف
لطفا کتاب متنیش رو هم بیارید
tsr.159
محتوای کتاب خوبه، کیفیت صدا افتضاح ... بعضی قسمتها به سختی شنیده میشه . تعجب میکنم از طاقچه، یعنی کسی فایل صوتی رو چک نکرده؟!
تندبادنیمه شب
ففط اینکه صدا اشکال دارد.‌خصوصا در سه چهار تا تراک اول انقدر می ره پایین تا قطع می شه.‌ اما کلا تجربه های دست اول کودکانه درباره ی جنگ جهانی دومه و خیلی جالبه.
sAmAnE
کتاب خیلی دردناکی بود. از خاطرات کودکی افرادی که جنگ جهانی دوم را تجربه کردند...

زمان

۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم

۶۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد