نظرات درباره کتاب صوتی راز آفرینش جهان هستی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی راز آفرینش جهان هستی اثر نیل دگراس تایسن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی راز آفرینش جهان هستی

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۴از ۱۶ رأی
۴٫۴
(۱۶)
ایران
نیل تایسون ،کارل سیگن زمان ماست .کسی که در حوزه مباحث اخترفیزیک و فیزیک ذرات دانش کاملی داره و از اون مهمتر به شیواترین (منظور از شیوایی اینجا عامه فهم بودن) سیاق ممکن این دانش رو به افراد جامعه که مشتاق هستند ولی زمینه تحصیل اکادمیک براشون فراهم نبوده ، انتقال میده . نکته مهم اینه که تلاش تایسون برای انتقال مفاهیم علمی این حوزه (که تا حدودی تخصصی اما بشدت جذاب هستند) به شکل عامه فهم، باعث تحریف یا کاستی مطالب علمی یا به اصطلاح کژتابی نشده و تعادل مناسبی در میان اصل و بنیان مطلب علمی در جامعه آکادمیک و شکل قابل فهمش برای عموم وجود داره. برای لذت بردن بیشتر از این کتاب توصیه میشه که فرد مشتاق گوش دادن به این کتاب صوتی قبلش با چنتا از قانون های کلی نجوم و کیهانشناسی آشنایی پیدا کنه ،هر چند بدون شک هر شخص علاقه مندی تا حدود زیادی بدون داشتن پیش زمینه لازم هم میتونه بسیار از گوش دادن به این کتاب لذت ببره.
ahmad
بسیار عالی متشکرم
Isa Yazdankarimi
به نام خدا در فایل اول کتاب می گوید می گوید از موسی تا حضرت محمد از آفریدگار جهان هستی تا فیلم های امروزی....... و مردم هر دوران عتقاد دارد که قدرت های ماورای هستی حکومت می کنند . متاسفانه من بدون تحقیق فقط براساس نام کتاب خریداری کردم . نویسنده کتاب از کافران بوده به همین علت چنین جمله ای در کتاب نوشته شده است که خدا را با فیلم های امروزی در یک ردیف قرار داده است. به درد نمی خورد.
mohamad NIKKHOO
کمی نگاهتون سطحی و محدود هست وگرنه کفر که هیچ عین عرفان است
mohamad NIKKHOO
یکم سطحی نگریستین که اگر عمیقتر بنگرید کفر که هیچ عین عرفان است
کاربر 6248620
بزرگترین مشکل بشریت افراط و تفریط بوده و هست. حتی با وجود اینکه اسلام مردم رو به اعتدال دعوت کرده اما متأسفانه مسلمان افراطی پیدا میشه.

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۶۵۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد