نظرات درباره کتاب صوتی جین ایر و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی جین ایر اثر شارلوت برونته

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی جین ایر

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۵ رأی
۴٫۰
(۱۱۵)
Meysam
کتاب خوبی بود اما بعد از اتمام کتاب از خودم پرسیدم: آیا دختری مانند جین ایر وجود داره؟ آیا مردی مانند آقای راجستر وجود داره؟ آیا رویدادهای کتاب واقع‌گرایانه س؟ به نظر میرسه در ذهن نویسنده کتاب، غرض‌ورزی‌های جنسیتی وجود داشته و مثلا تلاش کرده یک شخصیت مونث قوی و محکم به اسم "جین ایر"خلق کنه اما به نظرم این تلاش باعث شده برخی شخصیت‌ها بعضا غیرواقعی و آرمان‌گرایانه بشن. خیلی جاها هنگام خوندن کتاب تصور میکردم "جین" یک مَرده و "آقای راجستر" یک زن! اما در کل، کتابی بود که ارزش خوندن داشت و بعضی قسمت‌هاش منو تحت تاثیر قرار داد. گویندگی کتاب هم خوب بود.
*ماه نقره ای*
یکی از قشنگ ترین کتاب هایی که شنیدم و دوست دارم بخرممش و تو کتابخانه ام داشته باشمش اینقدر خوب و روان ترجمه و گویندگی شده بود و اینقدر موسیقی های اول و آخر فصل ها دلچسب بود که انگار داشتم تو این چند روز سریال تماشا میکردم و داستان، عقاید قشنگ نویسنده منو جذب خودش کرد
اسماء
خیلی خوب بود.
مبینا
جین ایر از نظر من نیازی به تعریف نداره . بینهایت درجه یک و عالی بود . شاید یکم زیاد بود ولی اصلا از خوندنش پشیمون نیستم ⁦👌🏻⁩ خیلی بهتر از فیلمش بود . به شدت توصیه میکنم
saqqa
خیلی خوب بود. پر از عشق و البته غم. با سرعت ۱.۶ با ۱.۸ گوش دادمش. داستان فوق العاده و گویندگی هم عالی بود. و نقطه ی قوت رمان هم عشق پاک و ایمان به خدا.
nasrin
خوشم اومد خیلی آموزنده بود
Atefeh shaya
تروخدا با کتاب رو رایگان کنید یا قیمتش رو کم کنید
شهرزاد
قشنگ بود
homeira
عالی بوووود ❤️❤️
m.m
یکی از کتابهای موردعلاقه منه. از اون کتابهائیه که از خوندنش خسسته نمیشم عشق حقیقی رو میتونی اینجا پیداکنی. تو بیشتر کتابها میل و کشش جنسی رو با عشق عوضی گرفتن. همیشه حرف از زیبایی و رنگ لعاب و اندام زیبا و چشمان شهلا و...... همون طور که مولانا میفرماید: عشقهایی کز پی رنگی بود، عشق نبود عاقبت ننگی بود. اما در این کتاب لطافت عشق واقعی رو میشه حس کرد.
m.m
ممنون دوست عزیز
بوک تاب
خیلی خیلی خیلی نظرتون رو در مورد جین ایر قبول دارم. چندین بار خواندمش و هنوزم تاثیر گذاره. اونجا که توی خواب حضرت مریم بهش میگه از وسوسه بپرهیز و اون جواب میده چشم مادر.. وبیدار میشه و میبینه ن‌ر ماه روی تختش افتاده... استدلالهایش برای پاکدامنی_برخلاف رمانهای جدید که استدلالهاشون برای هرزگیه!... خوشحال شدم نظرتون رو خوندم.
Mahbubeh Parhizkar
فکر نمیکردم یه داستان کلاسیک بتونه انقد جذاب باشه. ممنون از مترجم و همچنین خانم پاک ذات که روایت و صداشون کاملا با حال و هوای داستان همخوانی داشت.
دیانا
ممنونم از گویندگی فوق العاده یکی از بهترین رمان هایی بود که تا به حال خوندم 👏👏👏
Hanieh
من این کتاب صوتی رو خریداری کردم اما برای من پخش نمیشه اگر کسی میدونه مشکلش کجاست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
Ahmad Pazandi
کتاب توش خیلی ناله و درد وجود داره و اصلا نمیتونم با کتاب ارتباط برقرار کنم
fsha
جذاب و روان بود.
کاربر ۲۱۴۸۰۵۶
خوانش مصنوعی و پر از غلط های محاوره ای
بهار
کاش حجم کتابو به مگا یا گیگا مینوشتن آخه بیست و پنج ساعت کمی نگران کننده است.

زمان

۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۳۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۵۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد