نظرات درباره کتاب صوتی زنان سیبیلو و مردان بی‌ریش؛ نگرانی‌های جنسیتی در مدرنیته ایرانی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی زنان سیبیلو و مردان بی‌ریش؛ نگرانی‌های جنسیتی در مدرنیته ایرانی اثر افسانه نجم‌آبادی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زنان سیبیلو و مردان بی‌ریش؛ نگرانی‌های جنسیتی در مدرنیته ایرانی

انتشارات:نشر تيسا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأی
۳٫۶
(۸)
lale
کتاب کاملی نیست، پر از نظرات شخصی ست. که شخصا من و گیج میکنه کجا نظرات علمی ست و کجا نظرات در مرز شخصی شدن گیر افتاده.و تفاسیر نقاشی که وجود داره به نظرم خواندن کتاب چاپی یا پی دی اف بهتر بتونه کمک کنه. چون کتاب صوتی نقاشی را نمیشود دید. و حتی واژه نامه آخر کتاب برای دیدن واژه انگلیسی که مترجم آن را تغییر داده برای شفاف شدن منظور نویسنده میتونه کمک کننده باشه ، که متاسفانه در کتاب صوتی، این بخش را نداره. با تمام چیزهایی که گفتم، در کل کتاب را پیشنهاد میکنم بخوانید.جذابیت های زیادی دارد.
sepideh shirvani
این کتاب کلا قرار بود دو یا سه جلد باشه ترجمه ش که گویا در همون جلد اول نذاشتن دیگه ترجمه بشه کتاب انگلیسیش که نسخه اصلی هست حدود ۳۰۰ ۴۰۰ صفحه هست
کیوان
اصلن کتاب نصفه تموم میشه. کسی میدونه که کلن نصفه ترجمه شده یا نسخه صوتیش مشکل داره؟
Havisht
کتاب چاپیش نصفش فقط منابع گفته ها هست، فکر کنم اصلا همچین کتابی نباید صوتی کار میشد. در نسخه چاپی هم رفرنس هارو میبیند و هم نظر متخصص که افسانه نجم آبادی در دانشگاه هاوراد متوجه میشوید.
کیوان
کتاب خفنیه از این جهت که کلن راجع به جنسیت در ایران یه دید جدیدی به من اضافه کرد که خیلی هم برام عجیب بود. اگه می‌خوای بدونی که چرا در نقاشی‌ها و عکس‌های ایرانی دوران قاجار یه سری مردها بی‌ریش و زن‌های سیبیلو بودن، چرا سیبیل برای زنها عنصر زیبایی بوده این کتاب رو گوش بده. البته که منم با بقیه کامنت‌ها موافقم که کتاب متنی‌ش خیلی باید بهتر باشه.
mohamad NIKKHOO
خیلی کتاب بدردبخوریه. در کل پیشنهاد میکنم هرآنچه از این بزرگوار، افسانه نجم آبادی به چشمتان خورد بی درنگ آن را بخوانید تا کاملتر شوید.
محمد ف
کتابی نامناسب است.

زمان

۳ ساعت

حجم

۴۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت

حجم

۴۱۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد