نظرات درباره کتاب صوتی ربه کا (ربکا) و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی ربه کا (ربکا) اثر دافنه دوموریه

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی ربه کا (ربکا)

۳٫۸
(۹۱۵)
fatemeh.p.74
بنظر من رمان دوس داشتنی ای بود👌👌
کاربر ۲۳۲۹۵۹۵
از جنبه های مختلف می تونه در زندگی چیزهای زیادی به ما یاد بده.داستان قشنگ و نیمه جنایی بود
کاربر ۱۳۲۶۵۸۷
ببخشید که رک می‌گویم ولی باز هم شوخی یا کم لطفی به ادبیات کلاسیک صدای گوینده ی خانم افتضاح بود تصنعی و فانتزی بیمارگونه اصرار داشت تمام مخارج حروف خودنمایانه باشد فقط به درد پیجرهای هتل و...می خورد البته تسلطش بر مطالب بد نبود صدای آقا برای یک مرد میانسال مناسب نبود جذاب و گیرا بود ولی خیلی جوان‌تر از نقش اش!
nafas
بنظرم یه کتاب خوبه ک ارزش وقت گذاشتن رو داره
poya24
فیلمش هم ببینید
فاطمه
خوب بود از اون کتابایی که تا آخر گوش کردم
hoda msw
تا قبل این کتاب اصلا از کتاب صوتی خوشم نمیومد و با این کتاب نظرم عوض شد(و این خودش گویندگی خوب این کتاب صوتی رو میرسونه)؛ لحظه به لحظه‌شو زندگی کردم و وقتی تموم شد تا نیم ساعت فقط خیره بودم و باورم نمیشد که تموم شده، دوست داشتم باز هم ادامه داشته باشه؛ ضمنا اینقدر جذاب بود که هر طور شده سعی کردم همه‌شو پشت سرهم گوش کنم تا تموم شد :)
فائزه
رمان خیلی زیبایی بود ..حسادت زنانه رو خیلی زیبا و خوب جلوه داده بود و همچنین این که از روی ظاهر نباید درباره ای کسی قضاوت کرد رو از این رمان میشه یاد گرفت ... صدا خواننده هم خوب بود واقعا کار سختیه جای چندین نفر صحبت کرد آن هم با این تسلط و بدون هیچ غلط و اشتباه ..بعضی از کاربرا کم لطفی میکنن از خواننده ایراد میگیرن.
Narc
کتابش رو خوندم اونم چاپ خیلی قدیم رو. معرکه بود!!! اما نسخه صوتی رو گوش ندادم. پیشنهاد میکنم بخوندیش!
1073
یه ماجرای جالب و عالی👌👌
shiva irani
کتاب ربه‌کا رو من وقتی محصل بودم خوندم ولی چون خیلی قشنگ بود دوباره خوندمش. به نظرم این کتاب و در نسخه متنیش باید خواند. بعد از خواندن کتاب فیلمش و هم حتماً ببینید.
کاربر ۲۳۷۲۲۶۶
خیلی قشنگ بود ولی اخرشو یکم گنگ تموم کرده
کاربر 2608944
برای فهمیدن اخرش باید دقایق اولیه اغاز رو گوش بدید چون پایان رو در شروع اورده
shiva mansouri
کتاب که خلاصه شده ، اجرا هم بسیاااار بد
silent
این کتاب واقعا عالیه اما نه این نسخه اش... موفق باشید
P.H
داستان زیبا و جالبی بود و غیر قابل پیش بینی. تلاش خانم گوینده برای صحبت به جای چندین شخصیت قابل تقدیره
nasrin
قسمت های اول صدا و لحن راوی واقعا غیر طبیعی بود. ترکیب یه غیر ایرانی که فارسی صحبت می‌کنه و مزاحم تلفنی رامبد تو خندوانه(خانومی) ! کم کم داشتم به راوی عادت میکردم که کتاب تموم شد. آتش سوزی مندرلی پایان این داستانه؟ جلد دوم داره؟ نسخه ی خلاصه شده ست که انقدر کوتاه بود؟ پنج تومن پولی نیست اما این چیزی که من گوش دادم همون پنج تومن هم نمی ارزه.
fereshte
عالی بود😂👌👌👌
hamidrezaB
با خوندن نظرات دوستان به این نتیجه رسیدم که کتاب رو خریداری کنم. اول از همه گوینده حروف س و ش رو سوت دار تلفظ میکنه که نشان دهنده غیر حرفه ای بودن ضبط صداست و بسیار آزار دهنده! این رمان کلاسیک نه قدرت پرورش عشق رو در ذهن مخاطب داشت و نه هیچ صفت بارز دیگه ای!!! تا آخرش منتظری یه اتفاقی بیافته ولی هیچی نمیشه!!! در یک کلام مزخرف وقتتون رو تلف نکنید.
R Ka
فیلمی که هیچکاک ساخته را دیده ام. واقعا جذاب و خوش ساخت بود. موضوع داستان برای 80 سال پیش خیلی نو بوده اما الان زیاد تازگی ندارد. کتاب شنیداری رو گوش نکردم. با پیش زمینه ای که از داستان دارم چهار ستاره به این اثر ماندگار می دهم.
adonis
خیلی خوب و گیرا بود فقط من متوجه نشدم چرا همسر دوم آقای ماکس زمانی که فهمید اون یه قاتله عزمش رو جزم کرد که ازش دفاع کنه؟ چرا قتل رو یک چیز معمولی نشون میده اون هم قتل ناموسی؟ به نظرم شاید این کتاب شاهکار باشه اما امروزه مفهوم درون آن نقض شده و بسیار بدآموزی داره. البته نظر شما هم محترمه.
کاربر ۲۴۹۶۶۴۴
سلام
مارال
بنظرم خیلی داستان قشنگ و تازه ای بود و گوینده هاشم هیچومشکلی وجود نداشت براشون واقعا کتاب قشنگی بود♡

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۳۴۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان