نظرات درباره کتاب صوتی امپراتوری بیزانس و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی امپراتوری بیزانس اثر مهدی حقیقت‌خواه

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی امپراتوری بیزانس

نویسنده:جیمز آ کوریک
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۹ رأی
۴٫۰
(۹)
Hossein
خیلی عالی بود. حلقه گم شده یک دوره تاریخی رو برام روشن کرد. الان میفهمم چه ارتباطی بین اعراب و ترکها و رومی ها و اروپایی ها وجود داشته. حتما توصیه میکنم
کاربر ۲۲۰۷۲۳۳
کتاب خوبیه.خیلی مختصر و گذرا گفته شده اما یه اطلاعات کلی از دوران امپراتوری بیزانس رو به شنونده ارائه میده.گویندگی خوبی داره و موسیقی عالی و بی نقصه
king
عالی تشکر از اوانامه
کشاورز
به شخصه برای من خیلی جالب بود و تازگی داشت. زمانش کمتر از پنج ساعته و مطالب کتاب اغلب به صورت کلی بیان شده ولی بازم چیزهای زیاد و جالبی یاد گرفتم، مخصوصا اینکه باعث شد یه آشنایی نسبی با جامعه و فرهنگ بیزانسی پیدا کنم.
Reza.AH
یکی دیگه از کتابهای مختصر و خوب جیمز اکوریک که امپراتوری بیزانس از بدو تشکیل تا سقوط ان بررسی میکند و از زوایای مختلف به زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم بیزانس و قسطنطنیه که در اوج شکوفایی بهترین شهر اروپایی بود کوتاه و مختصر به تصویر میکشد . ترجمه روان و صدای گوینده بر جذابیت افزوده ست .
Hamed Olia
کتاب خیلی زیبایی بود. کلا اطلاعات زیادی از تاریخ روم شرقی اعتقادات و تفکرات و ریشه هاش که از یونان باستان میاد میده. تفاوت روم شرقی و غربی و تاثیر رنسانس از این تمدن بزرگ برای من به شخصه خیلی جالب بود.

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد