نظرات کتاب ثریا در اغما
کتاب صوتی ثریا در اغما اثر اسماعیل فصیح

دانلود و خرید کتاب صوتی ثریا در اغما

گوینده:حسین پاکدل
امتیاز:
۳.۰از ۲۳ رأی
۳٫۰
(۲۳)

نظرات کاربران

پریسا
کاش گوینده محترم قبل از خواندن کتاب ابتدا از تلفظ صحیح کلمات مطمئن میشد. خیلی تاسف آور است که کلمه universe به اشتباه و آنهم چندین بار به طرز خیلی خنده داری یونیُورس تلفظ شود.
zizi
با تمام علاقه ای که به صدای آقای پاکدل دارم.اما خوانش این کتابو دوست نداشتم.متاسفانه خیلی یکنواخت و خسته کننده بود😑
ehsan
هرچقدر نثر و قلم اسماعیل فصیح خوب و زیباست، خوانش حسین پاکدل مونوتون و کسل کننده است. انقدر که تمام لذت کتاب را دود می‌کند. علاوه بر لحن تکراری و خسته کننده خوانش حسین پاکدل پر است از توپوق و اشتباه در تلفظ کلمات و آکسان گذاری اشتباه در جمله. البته حسین پاکدل در واقع بیشتر نویسنده و مدیر خوبی است تا گوینده و بازیگر.
بهار قربانی
بین کتابای جناب فصیح معروف ترین شه ،اما من از داستان جاوید بیشتر خوشم اومد...این کتاب برای کسایی که سال59 را کامل لمس کردن فک کنم جذاب تره...گرچه اطلاعات خوبی در مورد حال و هوای اون سال ارائه میده،اما روند کند کتاب برای من چندان خوشایند نبود
طایی کاظمی
کتاب عالی بود مثل همه ی کتاب های فصیح. اما با احترام خوانش آقای پاکدل خیلی خیلی بد بود ! پیشنهاد میکنم نسخه ی صوتی را به کل بی خیال شوید.
Black Swan
لطف کنید کتاب رو بصورت epub هم اضافه کنید ...
Mehdi Kazemi
کتاب قصه سرگشتگی ایرانی های سالهای اول بعد از انقلاب در ایرانِ درگیر جنگ و مهاجرین رو در قالب یک داستان خطی بیان میکنه ، قصه اصلا کششی نداره و بسیار یکنواخت و مونوتون هست به طوری که در بخشهایی دیگه کاملا حوصله ات سر میره . همچنین به نظر میرسه قصه به دلیل نوشته شدن در دوران جنگ و اول انقلاب دچار خود سانسوری شده است .
D.khosravi
از اونجایی که قبل از مطالعه این کتاب چند نمونه از آثار ایشون رو خوندم و بی نهایت قلم و فضای داستان هاشو دوسدارم، اما این اثر علی رغم اینکه یکی از بهترین آثار جناب فصیح شناخته میشه، جذابیت و کشش چندانی نداشت.. اما در کل حال و هوای دهه های پنجاه و شصت رو خیلی قشنگ نشون میده :)🙂
کاربر 3007700
لحن گوینده بسیار کسل کننده س. خیلی.
مرتضی بهرامیان
خوب بود گوینده ی محترم دست کم یک بار کل کتاب را نزد خود می خواند.برای تلفظ برخی کلمه ها زبانشان نمیچرخید و اشتباه می گفتند، برخی کلمه ها را هم کلا اشتباه می گفتند مثل ماکرو یونییورس و میکرو یونیورس.

زمان

۱۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۶۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۲ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۶۸۶٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد