نظرات درباره کتاب صوتی کیمیاگر و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب صوتی کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کیمیاگر

۴٫۰
(۱۴۸۷)
ݥحَّدٽہ
این کتاب زبان جهان رو کاملا توی داستان خودش شرح داده. چه بسا که خیلی از آدمهای اطراف با این زبان اشناییت ندارن و هرمشکلی که براشون پیش میاد تقصیر سرنوشت و قسمت و....میندازن اما با آشنا شدن و درک کردن این زبان مسیر زندگی تغییر می کنه ..
saeed dashtesobh
صوتی قیمتها بالاست
negar
کناب بسیار خوبیه و در خوندنش اصلا تعلل نکنید. نحوه بیان نامجو بسیار زیبا و دلنشین بود و صدای گوینده متناسب با فضای کتاب و آن لحظه و به جای شخصیت های مختلف تغییر میکرد و باعث میشد فضا شبیه سازی بشه، انگار آدم فیلم نگاه میکنه. خیلی لذت بردم.
مریم
عالی عالی
Shakiba M
کیمیاگر رو قبلا خوندم و دوست داشتم ولی الان وقتی دیدم طاقچه کتاب‌گویاش رو با صدای محسن نامجو گذاشته سریع خریدمش، مطمئنم شنیدنش‌خیلی لذتبخشه
amir kamrany
این کتاب فوق العاده است به راحتی نگذرید از این شاهکار
کاربر ۶۰۵۲۱۶
یکی از بهترین کتابایی که خوندم.توصیه میشه😍😍😍
mohsen1020
به جرعت میشه گفت یکی از برترین کتابای دنیاست.... درقالب یه داستان ساده ولی فوق العاده به ما میگه فقط دنبال رویاهامون باشیم.
کاربر 2135314
محتوای کتاب عالی بود ادم باید ب دنبال رویاهاش بره باید قوی باشه ب ندای قلبش گوش نده
کاربر ۱۶۲۲۳۵۹
کتاب صوتی خوبی بود اولین کتاب بود که خریدم واوایل دوران کرونا بود به دیگران توصیه کردم
Zeynab Khatoon
اگه میخواین کیف کنین این کتاب رو صوتی بخرین با صدای جذاب نامجو
soheila
کتاب کیمیاگر عالیه، از ترجممه آرش حجازی
Saedeh Abduolahi
من این کتاب رو ۴ دفعه خوندم خیلی زیباست موضوع کتاب این هستش چگونه به اهداف مون برسیم از طریق نشانه ها خیلی زیباست بخونین👌👌👌👌😍😍😍
meshkat
به طور کل خوب بود،ولی نه برای من تازه میخواستم رمان های خارجی رو شروع کنم،گاهی فکر میکردم توصیفات اضافه ای داره.محسن نامجو با سبک خودش این کتاب رو روایت کرده،اگه آهنگاشو گوش کرده باشید این سبکش واستون خیلی دور از انتظار نیست.
مریم
من سالها قبل نسخه چاپی رو خونده بودم و متن کتاب که خیلی زیبا و قشنگ بود و بعد از سالها دوست داشتم یه بار دیگه کتاب کیمیاگر رو بخونم و فایل صوتی رو گرفتم با صدای اقای نامجو و بسیار لذت بردم و از بهترین ادیو بوکهایی بود که تا حالا گوش دادم و بسیار لذت بخش بود که گاهی می‌نواختن. خیلی عالی بود
.
سلام لطفاترجمه حسین نعیمی روازاین کتاب رایگان کنیدممنون
mohammad
برو داخل سایت پانته ا شاپ میتونی اونجا رایگان دانلود کنی
SepehrSob
سلام من نسخه صوتی کیمیاگر رو نشنیدم اما نسخه چاپی‌اش رو تمام کردم. واقعا کتاب زیبایی هست که شما رو وارد دنیای جدیدی میکنه. خیلی وقتی میشه که کتاب رو مطالعه کردم اما هنوزم تمام جزئیات کتاب، توی ذهنم مونده. به شما هم توصیه میکنم در هر سنی که هستید..
amirreza🎭
کتاب زیبا و تاثیرگذاری بود و داستان جالبی داشت،یک پسر اسپانیایی بر اثر یک خواب راهی سفری میشه و با افراد مختلفی ملاقات میکنه تا به افسانه شخصیش برسه .گویندگی اقای نامجو خوب بود فقط موسیقی و صداهای بین قسمت های مختلف داستان اصلا جالب نبود من همشو میزدم میرفت و فقط کتاب اصلیو گوش دادم،ولی خود کتاب که خیلی خوب بود و گویندگی هم بد نبود ولی انتظار گویندگی مثل اقای سلطان زادرو نداشته باشین.
کاربر 0910706 1273
دقیقا
Ateih
عالی بود ارزش گوش دادن رو داشت👌🏻👌🏻
shokouh
واقعا عالی بود 😊

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۵۴,۶۰۰
۳۰%
تومان