نظرات کتاب رستاخیر داعش
کتاب صوتی رستاخیر داعش اثر ویلیام مک‌کنتس

دانلود و خرید کتاب صوتی رستاخیر داعش

نظرات کاربران

arash
اگه حوصله شنیدنش رو دارید گوش دادنش خیلی مفید هست و اطلاعات خیلی زیادی درباره گروه های جهادی و القاعده و کلا از این دست در اختیارتون میذاره و من حدس میزنم خیلی از اطلاعات بخصوص ایمیل ها از اطلاعاتی بدست اومده که از خانه بن لادن بدست اومده و نویسنده به طریقی به اونها دست پیدا کرده. کلا کمک میکنه که ذهنیت نزدیک به واقعیتی درباره نحوه تفکر و رفتار جهادی ها همچنین بعضی مردم منطقه خودمون داشته باشیم و گوش دادنش بیشتر از اینکه جذاب باشه آموزنده است. ولی اگه به قصد شنیدن ماجراهای جالب و هیجانی میخواهید گوش کنید احتمالا شما رو ناامید کنه. اما از نظر غنی بودن و اطلاعات برای من بهترین کتابی بوده که درباره این گروه ها و تفکراتشون خوندم یا شنیدم.
پایداری
نقش تعیین کننده امریکا چی میشه
پارسا ایرانی
آیا روایت مشاور وزارت خارجه آمریکا از داعش که ساخته خود آمریکاست میتونه صادقانه و به دور از جانبداری سیاسی باشه؟ بعید میدونم.
0
Mahbube Rozbahani
گویندگی کتاب واقعاً یکنواخت و حوصله سر بر و بدون هیچ جذابیتی بود. حتی در حد تغییر لحن و بالا و پایین شدن تن صدا هم وجود ندارد . حتی برای من که علاقه زیادی به شناخت عقاید گروه های تندرو اسلامی دارم خواب آور بود. این کتاب قصه نیست ولی تا این حد بی انگیزه و نازیبا خوندنش جای تأسف داره.به شخصه هرگز حاضر نیستم از خانم پریمون کار دیگه ای بشنوم. متن کتاب هم رویکردی یکسویه به تشکیل و اقدامات داعش داشت و عملاً نقش بازیگران فرامنطقه‌ای در این امر به کلی نادیده گرفته شده بود که طبیعتاً برای ما که در این منطقه زندگی میکنیم و به کم و کیف شرایط آگاهیم قابل باور نیست و کتاب را از فضای بی طرفی خارج می‌کند.
مانا
من کمی خوندم ولی انقدر داعش چرت هست که حیف دیدم عمرمو درگیرش کنم. بقیه اشو نخوندم

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد