نظرات کتاب هنر و علم خودشناسی
کتاب صوتی هنر و علم خودشناسی اثر پیتر هالینز

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر و علم خودشناسی

نویسنده:پیتر هالینز
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۹ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

mhghafoori
بسیار مفید و کاربردی بود. مهمترین نکته‌ش این بود که بالاخره یک جا تقریبا تمام نظریات مربوط به شخصیت‌شناسی جمع شده. اون هم به گونه‌ای که هم به صورت آکادمیک و هم عملی قابل استناد و استفاده‌س.
0
رامسین
کتاب درکل خوبه اما توکتاب های صوتی گوینده برتاثیرکتاب اثرگذارهست من فکرمیکنم به همچین متنی باصدای مثلا میلادمیرزایی بهتراثرگذارمی بود گویندی فعلی صداش برای داستان های هیجانی یا شکوه ها ناملایمات بهتراست البته این نظرمن هست اما یک بازبینی هم خالی ازلطف نیست.
بهزاد اشرف گنجوی
دیدگاه و نگرش توانمندی انسان و امکان ایجاد تغییر با تکیه بر نیروی خواست و اراده انسان، در تمام ادبیات خودیاری حریان دارد و این کتاب هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما نیز به قدرت عاملیت و توانایی انسان برای ایجاد اصلاحات و تغییرات در رفتارهای خود، معتقد هستید، این کتاب را نه تنها آگاهی‌بخش، بلکه مفید و کاربردی خواهید یافت، در غیر اینصورت باز هم این کتاب را بعنوان کتابی که اکثر نظریات شخصیت و طبقه‌بندی صفات شخصیت را گردآوری کرده و انصافاً در بسیاری موارد هم اشاره موکد داشته که اینها وجاهت علمی و اعتبار آکادمیک ندارند، مفید خواهید یافت. من شخصاً گمان نمی‌کنم اینگونه باشد که ما تصمیم بگیریم از حالا به بعد برونگراتر شویم، و برای این هدف برنامه‌ریزی کنیم و قدم به قدم پیش برویم و شش ماه دیگر آنگونه باشیم که می‌خواسته‌ایم. رویکرد نویسنده کتاب اما آنست که با کمی تلاش می‌توانیم خودمان را تغییر دهیم. در کل کتاب خوب و مفیدی بود.

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد