نظرات کتاب نیروی حال
کتاب صوتی نیروی حال اثر مسیحا  برزگر

دانلود و خرید کتاب صوتی نیروی حال

نویسنده:اکهارت تله
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۱۵۳ رأی
۴٫۳
(۱۵۳)

نظرات کاربران

thina
نسخه چاپی این کتاب را چندین بار خواندم. کتابی که میشه آن را به صورت تصادفی باز کارد و از راهنمایی که ارائه میده استفاده کرد. انگار باید همیشه آموزه های این کتاب را به یاد بیاوریم تا درونی آرام را همراه خود داشته باشیم
Nafaspodcast
دقیقا فوق العادس این کتاب
alefzed
کتابی که می‌تونه قطعا زندگی انسان رو متحول کنه به شرطی که به اون عمل کنه.به گویندگی امتیاز متوسط رو میدم. چندتا توصیه: حتی‌المقدور نسخه چاپی اون رو تهیه کنید و بعد الکترونیک و در آخر اگر نتونستید این نسخ رو پیدا کنید بیاید سراغ نسخه صوتی.من هر تِرک رو گاهی تا ده بار گوش میدادم... هر از چند گاهی نیاز به مرور داره.می تونید نکته برداری کنید تا بعدا راحت تر این کارو انجام بدید این کتاب از اون کتاب هایی نیست که بشه سرسری یه شبه خوندش.بسیار نیاز به توقف و تفکر داره.پس خودتون رو برای یه ماراتون اماده کنید.ماراتونی که در انتهای اون به انسانی تبدیل شده اید که با شخصی که در آغاز این ماراتون رو شروع کردید قابل قیاس نیستید... پس بسم الله!ی کم آب بنوشید.کلاهتون رو سرتون کنید.پاشنه کفشهاتون رو ور بمالید!به جاده سختی که روبرو تونه مصمم نگاه کنید و شروع!
مریم
چند سال پیش از کتابفروشی خریدم. مطالب کتاب عالیه خصوصا با صدای آقای مسیحا برزگر. باید چند بار گوش بدید و روی هر مطلب تفکر کنید. همین نسخه صوتی رو پیشنهاد میدم.
محمدرضا فیروزجایی
تمرین ساده‌ی تمرکز روی لحظه‌ی حال با بکارگیری همه‌ی پنج حس، در این کتاب، به من کمک زیادی کرد؛ دیگه از فواید مهمتر و عمیق‌ترش چیزی نگم. حتماً بخونید.
اسماعیل
برای داشتن ویدئوهای اکهارت تله میتونید به کانال تلگرامی @s_eckhart مراجعه کنید
ali
کل کتاب رو که بخونی اندازه یک صفحه مطلب ازش یادمیگیری ولی همون یک صفحه شاید بزرگترین تغییر رو در زندگیت ایجاد کنه واقعا هم باید حوصله داشته باشی
amir
زمان یک توهمه. چیزی به اسم گذشته و آینده وجود نداره. از حال و الانت استفاده کن و لذت ببر.
کاربر ۸۶۷۸۲۸
میشه خلاصه اش رو یه خطی بگی
Mohamad hasan
بسیار عالی برای درک واقعیت ذهن و رهایی از اظطرابها و مشکلات
اسماعیل
برای داشتن ویدئوهای اکهارت تله میتونید به کانال تلگرامی@s_eckhartمراجعه کنید
Nastaran
کتاب بسیار مفید و زیبایی بود
chekameh
متاسفانه من فقط با خوانش آقای مسیحا مشکل دارم نه با عقایدشان و نمیتوانم به کتابهای فلسفی و روانشناسی که باید با جدیت بیان شوند به شیوه داستانی گوش دهم.
اسماعیل
برای داشتن ویدئوهایی از اکهارت تله میتونید به کانال تلگرامی@s_eckhartمراجعه کنید
مسیح
👏💓عاااااالی💓👏

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۶۴۴٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
۲۵,۲۰۰
۱۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد