نظرات درباره کتاب صوتی شکار گوسفند وحشی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی شکار گوسفند وحشی اثر هاروکی موراکامی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی شکار گوسفند وحشی

امتیاز:
۳.۲از ۲۱ رأی
۳٫۲
(۲۱)
وحید
هر وقت موراکامی یه کتاب رو از قول اول شخص نوشته باشه استرس میگیرم! انگار میخاد تمام مزخرفات حول زندگی بیخودشو برامون تعریف کنه! چقد حرف میزنه آخه. چقد جزئیات همه چی رو میگه و چقد اگه واقعا همینه زندگی‌ش، زندگی تو مخی داره... ولی لعنتی یه فلوت جادویی هم داره به نظرم! از همونا که باهاش بچه‌های اون شهره رو بردن. که کسی رو که مثلا کجا ممکن است پیدایش کنم رو خونده باشه گول میزنه که یه کتاب چندصد صفحه‌ای رو هم ازش بخونه..
ائمه
مرسی ممنون
وحید
اشاره به یک داستان قدیمی هست، که در اون یک دوره‌گرد با فلوتش که جادویی‌ه بچه‌های شهرو انگار هیپنوتیزم میکنه و دنبال خودش میکشه و میبره..
ائمه
منظورت چیه یک فلوت داره موسیقی متن کتابه
علی کارخانه یوسفی
با ز هم از موراکامی کتاب بگذارید ...مرسی از گوینده آ...
کاربر ۱۸۹۳۹۸۸ابي
عدم جذابیت
Neda
داستان خوب بود ولی مثل همیشه با جزئیات گاهی کسل‌کننده، ترجمه‌ خوب‌ و روان بود و اما گوینده به نظر من لحن یکدستی نداشت. گاهی تغییر لحن باعث لوس شدن داستان می‌شد. اما به مرور که به آخر داستان نزدیک شدیم این قضیه کمرنگ شد و انگار گوینده تازه با شخصیت‌ها ارتباط درست‌تری گرفت.
کاربر ۷۸۰۱۱۰۷
دوستان حتما کتاب برقص برقص رو هم از این نویسنده بخونید.
شیرین
کتاب توضیحات زیادی داره که از متن اصلی حواس رو پرت می کنه گویندگی هم خیلی لحن داره و دائم با خودت فکر می کنی واقعا نویسنده با این لحن نوشته اینو؟ یا ساده تره لحن جملات
kia
این کتاب یکی از سه گانه موراکامی و من خیلی دوسش داشتم. اسمش آدم رو وسوسه می‌کنه کتاب رو بخونه . اگر به رئالیسم جادویی علاقه دارین لذت میبرید از شنیدنش نکته ای که داره مرتبط به صدای گوینده هست احساس میکنم بعضی وقتا خیلی اگزجره و غلو شده می خوند و با صداش بازی میکرد
نيــــكي
صدای گوینده مناسب این داستان نبود، روان خونده میشه ولی این صدا مال ی آدم پنجاه‌ساله‌س ،آدم داستان تازه سی ساله‌ شده. داستان جذاب و باید تا آخر با حوصله باهاش بیاین تا در پایان داستان تکه‌های پازل کامل بشه. و لذت خواهید برید.
ایمان
آقای ابراهیمی بیش از حد به صداش لحن میده، خوندن داستان با گفتن دیالوگ فیلم فرق داره.اغراق شده اجرا میکنه.رو بعضی کلمات و حروف بی دلیل تاکید میکنه و تکیه میذاره.داستان گاهی باید با لحن سرد خوانده بشه اما ایشون یه جوری میخونه انگار داره بیانیه میخونه.
جوادم
چرند محض یعنی فقط توهم
mohamadali
دوستان کد تخفیف 50 داشتین بگین
Pianita
ketabkhane70

زمان

۱۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۵۹۹٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد