نظرات درباره کتاب صوتی غلبه بر حسادت و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی غلبه بر حسادت اثر بئاتریس گورنیه

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی غلبه بر حسادت

۳٫۴
(۱۰)
lale
گوش کنید، تم مذهبی داره، پر از راهکارهای دینی است که حسادت نکنید تا آرامش داشته باشید و ازین حرفها... ولی در مجموع شناخت علائم حسادت کمک میکنه تا بهتر آدمهای حسود را بشناسیم. شاید خودمون هم یکی از آنها باشیم حتی اگر قبولش سخت باشه. بروز احساسهایی مثل غرور، غم، خشم، طرد، بدگویی، کناره گیری نسبت به آدمهای موفق تر و خوشحال تر از خودمون شاید به علت حسادت باشه، حسی که نمیشناسیم ولی لازمه بفهمیمش...
fariba
آیا حاضری یک روز، جای اون کسی باشی، که باهاش حسادت می کنی؟... آیا واقعا فکر می کنی خدا اونقدر باهوش نیست که هر کسیو در جای خودش قرار بده؟... آیا چیزی که دیگری داره و تو بهش حسادت می کنی، از تو گرفته شده و به اون داده شده؟... این کتاب برای کسانی که آمادگی دارن تا انسان بهتری باشن، فوق العادست. و اینکه... خیلی از صفات ریز و درشتی هستن که ما حتی نمی دونیم اسمش حسادته... پس این کتابو بخونین و به لایه های درونیِ خودتون پی ببرین. این کتاب می تونه یه رفرنس باشه براتون و تا آخر عمر، بهترین جای کتابخونتون بهش جا بدین.
رضا حسینی
کتاب خوبیست برای درک و شناخت حسادت و اشنا شدن با موقعیتهای حسادت بر انگیز . راهکارهایی هم ارائه میده برای درمان حسادت که متاسفانه کارامد نیستند. در کل کتاب خیلی خوبیه.
businesswoman
تازه خریدم این کتابو،نمونش که عالی بود..کتاب های صوتی رو هم در کتاب خانه همگانی قرار بدید....
negin
ای کاش رایگان بود چون بیشتر به کار ماها میاد نمونش رو خوندم خوب بود .یکی واسم هدیه کنه😉

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۰ دقیقه

حجم

۲۴۲٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد