نظرات درباره کتاب صوتی مردی به نام اوه و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی مردی به نام اوه اثر فردریک بکمن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مردی به نام اوه

نویسنده:فردریک بکمن
انتشارات:نشر نون
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۲۴۹ رأی
۴٫۴
(۲۴۹)
MrM
اگر فقط فیلمش رو ببینید چیزی رو از دست ندادید
MaryamHalleh1992
فوق العاده اس
حامد
خیلی خوب بود پر از شور زندگی، پر از عشق، پر از انرژی. داستان زندگی یه پیرمرد غرغرو ولی مهربون و دوست‌داشتنی. با اینکه خیلی طولانی بود ولی اصلا نفهمیدم کی تموم شد. از همه ی دوستانی که این کتاب رو به اینجا رسوندن ممنونم.
کتابخوان
تازه کتاب رو گرفتم و دو تا سه فصلش رو گوش کردم ولی هنوز ازش خوشم نمیاد امیدوارم وقت و پولم رو بی فایده خرج نکرده باشم
MEhdi Hajhashemi
فوق العاده، بهترین کتابی‌ هست که تا الان خوندم، صدای خانوم گوینده عالیست و باعث شده این کتاب احساسی، بسیار زیبا به دل شنونده بنشیند.
Moho Sheba
توصیفات کتاب خوب بود اما... کتاب به لحاظ فرم (حداقل از حیث توصیف ها) بسیار بدیع، نو، خلاقانه، و موثر بود. اما از حیث محتوا دو ایراد اساسی داشت: اولاً مثل تقریباً تمام آثار مدرن، زندگی را خالی از معنی و ارتباط با عالم غیب، و خدایی که در هر لحظه جاری باشد، تصویر کرده بود. این نوع تصویر نمی تواند ذهن پرسوال بشر را در مواجهه با مسئله مرگ، سیراب کند. ثانیا مثل بیشتر آثار غربی دو دهه اخیر، سعی در عادی‌نمایی و بزرگ کردن تصویر همجنس‌گرایی در ذهن مخاطب خود بود. جوری که انگار تمام دنیایی که تا به حال با این مسئله برخورد می‌کرده، دنیایی بدوی و عاری از هر گونه تعقل و منطقی بوده. گویی اصرار دارد که تمام ریشه های فاسد و آثار مخرب این نوع گرایش را نادیده بگیرد و مخفی کند. به همین خاطر اگر هم قرار است کسی از این دست آثار استفاده کند، باید ذهن خود را نسبت به این نوع آسیب های محتوایی از پیش آماده کند، تا ضرر آن را به حداقل برساند.
مهدی
سبک نمایشنامه است و پیوسته حالات افراد رو بیان کرده تا خوشایند شود. میشود تئاتر اجرا کرد. چون صوتی بود گوش کردم.
negar
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم، واقعا دوستش داشتم، نمیتونستم زمین بذارم. بعد از خوندن کتاب، فیلم مردی به نام otto با بازی تام هنکس هم ببینید. قشنگه!!!
Niki
اوه پیرمرد عبوسی که از رفتاراش نمیشه فهمید چه دل مهربون و چه زندگی عاشقانه‌ای داشته من که لذت بردم
zohreh.r
کتابی بسیار عالی به همه توصیه میکنم نشانه بارز مردی عاشق ،کسی که میشه تو زندگی بهش تکیه کرد بسیار دل رحم برخلاف ظاهری که نشون میده
Amirhossein
کتاب قشنگیه،راستی میدونستی همسر نویسنده،ایرانیه🤩
کاربر ۱۳۸۶۶۸۰
داستان خیلی جذابی داشت آخر داستان چیزی نمانده بود که گریه کنم ولی کاش به جای اوه یک مرد گویندگی می‌کرد
Faeghe Khorasani
یکی از زیباترین رمان‌هایی بود که تا به حال خوندم (گوش دادم!) روایتی از روزمرگی ها با بیانی شیرین و گیرا که میتونه تمام احساسات آدم رو برانگیخته کنه: شادی، غم، هیجان...
اعظم عابدی
اولش از شنیدن این کتاب حوصله ام سر رفت اما آروم آروم که داستان پیش رفت؛ اُوه رو بیشتر درک کردم و در نهایت می تونم بگم که آدم ها در هر سنی می تونند تغییر کنند؛ البته اگه شرایطش پیش بیاد و اینکه بقیه نمی تونن تصور کنند که درون آدم ها چقدر زیباست.
b
کتاب جذاب و گیرایی هست یه مدل* خود بودن *را نشون میده که چطور هرکس با توجه به اینکه خودش را قبول داشت ولی در کنار یکدیگر تونست کمک کننده بهم باشند
isopropylealcohol
من عاشق کتابش شدم. ولی اون کتاب صوتی‌ای که گوش کردم صدای یه آقای مسنی بود، که به اوه خیلی بیشتر میخورد.
مینروا
داستان زیبایی بود، پایان بندی خیلی خوب بود. ممنون از ترجمه خوب کتاب.
kazem
👏👏👏
محیا
ی داستان با خط و شیب ریز و ساده . به نظرم همین افت و خیز ریز داستان رو تمیز نگه داشته. برای من شیرین بود. خصوصا خانواده ی ایرانی رو خیلی خوب توصیف کرده بود.
کاربر 7987244
کتاب قشنگی بود فقط یکم طولانی بود ممکنه بعضی جاها حوصله‌تون از یکنواختی داستان سر بره ولی در کل کتاب خوبی بود مخصوصا برای وقتی که کتابی رو برای آرامشش می خونین
امید مشهدی تفرشی
تا الان نصفشو خوندم. انصافا بد نیست. دوست دارم بدونم هی چی میشه جلوتر. به روز رسانی: تمومش کردم. کتاب خوبی بود. خوندنش خالی از لطف نیست.

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد