نظرات کتاب مائده‌های زمینی و مائده‌های تازه
کتاب صوتی مائده‌های زمینی و مائده‌های تازه اثر آندره ژید

دانلود و خرید کتاب صوتی مائده‌های زمینی و مائده‌های تازه

نویسنده:آندره ژید
گوینده:احمد گنجی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۴۳ رأیخواندن نظرات

نظرات کاربران

شاهین
عالیه عالی. از دوران مدرسه خیلی این کتاب رو دوس داشتم
saeed
این کتاب از دیدگاه های مختلفی به زندگی نگاه داره و زندگی رو با تمام لذت های طبیعتش واقعا به زیبایی معرفی میکنه. برای کسایی که نگاه ویژه ای به طبیعت دارن توصیه میکنم خوندنشو.
zahra
لطفا بذارید تو طاقچه
روحانی روانشناس
عالیه
saba
عالی
M.H
نویسنده کتاب میخواد بگه که هر چیزی که توی دنیا وجود داره عالی و خوب هست هر کاری که ما انجام میدیم حتما چه خوب چه بد باشه عالیه درحالی که برخی از کارها و عمل ها هستن که انسان با توجه به آفرینشش و هدف از خلقتش نباید اون ها رو انجام بده مثلا نویسنده این اثر عمل های نامناسب رو مثل هم جنس گرایی یک عمل لذت بخش می دونه و از اون جوری تعریف می کنه که گویی یک عمل موافق طبیعت و رضایت خدا رو در پی داره درحالی که همهٔ ما میدونیم خدا به شدت چنین چیزی رو نفی کرده و از اون به عنوان یک عمل جاهلانه یاد می کنه مثل سرنوشت قوم لوط.... اگر بخواهیم بحث مذهبی اون رو کنار بزاریم چرا خدا مرد و زن رو کنار هم آفرید و چرا این عمل بیماری های صعب العلاج رو در پی داره.... یک سری از تفکرات و عمل ها هستن که شاید ما اونها رو بپسندیم ولی واقعا هدف از خلقت ما رو نشون نمیدن به جای اینکه تحقیق و بررسی کنیم به این افکار ها دامن میزنیم به طوری که ذهن مون با شنیدن حقیقت هم تمایل به اون پیدا نمیکنه این کلام پیامبر که می فرمایند لحظه ای فکر کردن از هزارسال عبادت بالا تر است، یعنی لحظه ای فکر کنی و ببینی واقعا چرا خدا این جهان رو خلق کرده چرا من انتخاب شدم که در این ملک قدم بزارم؟ زندگی واقعی در گرو چه چیزیه؟ قانون این طبیعت چیه؟ و چطوری باید خودم رو به آرامش که منشا اصلی آن خدا است برسانم؟ حتی خداوند در قرآن کافرین رو از انسانهایی یاد میکنه که تفکر نمیکنند ( و این از نظر من بدترین فحشه😁) و به صورت کلی با تفکرات کلی نویسنده موافق نیستم البته بیشتر کتابها نکات مثبت هم دارند اما به طور کلی دوست نداشتم
0
کاربر ۴۸۹۵۵۶۴
متن اصلی کتاب خیلی دست خورده و این باعث شده جذابیت کتاب خیلی کم شده
Eli
جای شکی نیست که کتاب با صدای بسیار خوب و دلنشین ، روان و زیبا خوانده شده است . کتاب در باب لذت بردن از زندگی و‌در لحظه بودن پندهایی دارد که به خودی خود ارزشمند است. ولی زیاده گویی ها ان را خسته کننده میکند. توصیه میکنم اگر دنبال این سبک کتابها هستید کتاب پیامبر جبران خلیل جبران را گوش کنید و یا بخوانید و حظش را ببرید .
Meisam Cheraghi
کتاب خوبیه ولی هم فکر و حواس جمعی میخواد هم اینکه یذره سنگینه هر جایی نمیشه گوش کرد باید حتما حواست جمع باشه.
کاربر 1997216
خیلی مزخرفه

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۴۳۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
۶۲,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد