نظرات درباره کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق اثر غزاله صدر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سین سوگ، عین عشق

نویسنده:غزاله صدر
گوینده:سوگل خلیق
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۵از ۱۳ رأی
۳٫۵
(۱۳)
کاربر 7983587
برای حال این روزهای من که پسرم رو از دست دادم بسیار مناسب بود
حمید فروغی
می‌خوام خواهش کنم ازتون که کتاب « لنگرگاهی در شن روان » رو یا بخونید یا بشنوید
macmorphy77
سلام،خیلی متاسفم،من هم 5 سالی میشود که پسرم را ندیده‌ام.
nazanin
متاسفانه فرهنگ سوگ و سوگواری بین مردم ما ضعیفه و خیلی از ما نمیدونیم در مواجهه با فرد سوگوار چه رفتاری باید نشون بدیم. این کتاب از نظر من راهنمای جامعی راجع به این موضوع بود.
کاربر 8438365
دقیقا!!! ولی از من که تجربه‌اش رو داشتم به هر کسی که اینو میخونه نصیحت‌.... که اگر با شخص سوگوار مواجه شدید باهاش اصلا سخت گیرانه رفتار نکنید :'( اون شخص تا سالهای سال سوگواره... حتی اگر خودتون هم دچارش شدید همینطور... هر کاری که دلتون میخواست توی تنهایی انجام بدید تا در جمع احساساتتون قلیان نکنه ... اینایی که گفتم واقعا حقیقتیه که خودم درک و تجربش کردم این پیام رو اگر دیدید یادتون بمونه تا همیشه...♥︎
الهه رستاد
این کتاب در مورد سوگواری هستش.اینکه وقتی سوگوار شدیم و یا با شخص سوگوار روبرو شدیم چطور رفتار کنیم،چقدر بعضی از رسومات و رفتارهای اشتباه ما شخص سوگوار رو آزار میده.من این کتاب رو هم خوندم ممنون از غزاله جان صدر که این کتاب رو نوشتن و بعد نسخه صوتیش رو گوش دادم ممنون از سوگل خلیق عزیزبا خوانش زیبا و روان این کتاب.خوشحالم که در جشن امضا این کتاب شرکت کردم و صحبتهای غزاله جان و سوگل جان رو شنیدم.
آسمان آصفی
سلام! من امشب برنامه آنساید رو دیدم و غزاله مهمونشون بود. بدون معطلی کتاب رو خریدم و الان سه فصلش رو گوش دادم. طی سه سال اخیر، پدر و مادرم رو به فاصله اندکی، از دست دادم. تجربه من اینه که هر چه گذشت، شدت درد و رنج من بیشتر شد. خدا کنه بتونم از این روزهای سیاه عمرم عبور کنم و طیف های مختلف شادی رو تو بقیه زندگیم ببینم.

زمان

۹ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت

حجم

۱ گیگابایت, ۲۱۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
۶۰,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد