نظرات درباره کتاب صوتی اگنس و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی اگنس اثر پتر اشتام

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی اگنس

نویسنده:پتر اشتام
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأی
۳٫۵
(۱۱)
eli
داستان یک رابطه کاملا معمولی و کسالت آور را روایت می کند فقط و فقط خوانش راوی مرد کمک کرد تا انتها گوش بدم.
گیتالی
داستان عاشقانه‌ی دلنشینی بود و صدای راوی مرد هم بسیار گرم و گیراست. اگر به دنبال هیجان و ماجرا هستید، این کتاب را نخوانید. این یک روایت آرام است که باید از لحظه‌ها لذت ببرید.
کاربر ۶۴۸۳۱۶۰
من این کتاب را سالها قبل خوانده بودم و بسیار دوست دارم. حالا که صوتی اش را گوش کردم باز هم لذت بردم. واقعا جذاب و دوست داشتنی‌ست. صدای گوینده آقا بسیار دلنشین و جذاب است و مشتاق شنیدن کتاب های بیشتری با صدای ایشون هستم. اما ای کاش برای صدای اگنس هم دقت بیشتری میکردید و یک گوینده حرفه‌ای انتخاب می کردید.
ghazale
اگنس برای کسی دلنشینه که درکی ازش داشته باشه، بنابراین برای همه جالب نخواهد بود، اما به شخصه بسیار دوستش داشتم، فکر می‌کنم میخواد بهت بگه تو اکثر روابط یک مسئله ی حل نشده ای وجود داره که همیشه از خودمون میپرسیم چرا هیچی سر جای خودش نیست، من دنبال چی هستم و تمام مسائلی که درون ما، گم شده، میان خلأ درونمان، ممنون از طاقچه
Payman Rahimi
با احترام به دوستانی که کتاب رو توصیه کردند. اصلا کتاب جذابی نبود، چیزی به من اضافه نکرد، کاش فاکنر، یالوم، مارکز و ...خونده بودم. خیلی معمولی حتی سرگرم کننده هم نبود. پدرکشی رو قبلش خونده بودم به مراتب جذاب تر و تاثیر گذار تر بود
09120054791
کتاب خیلی جالبی بود تمامی اتفاقات را به خوبی به تصویر کشیده بود .نویسنده به خوبی دنیای داخل داستان را با زندگی واقعی به هم وصل کرده بود .

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۵۱۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۳,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد