نظرات درباره کتاب صوتی کشتن شوالیه دلیر (مجموعه دو جلدی) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کشتن شوالیه دلیر (مجموعه دو جلدی) اثر هاروکی موراکامی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کشتن شوالیه دلیر (مجموعه دو جلدی)

گوینده:علی عمرانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۰ رأی
۳٫۹
(۲۰)
نیما
ضمن خسته نباشید به استاد علی عمرانی بابت گویا کردن چنین کتاب فاخر و فوق العاده 🌹 این کتاب که در سال 2017 و 18 منتشر شد، ظهور قوی و دوباره این نویسنده به عنوان هنرمندی است که خواننده در را در فکر فرو میبرد... این ترجمه کامل ترین ترجمه است و گویندگی آن توسط استاد علی عمرانی، از بزرگان و پیشکسوتان رادیو و گویندگی انجام شده است. موراکامی نویسنده ایست که با قرار دادن المان ها و نمادهای کلی کنار هم، بدون اینکه جزعیات زیادی ارائه دهد، خواننده را به تفکر و سوال کردن وا میدارد، و در نهایت کنجکاوی‌های بسیار زیادی را در ذهن خواننده بر می انگیزد، اما چیدمان این نماد ها، المان ها و نقش ها، به شکلی است که خواننده میتواند با کمی دقت به محتوی و نمادهای پشت پرده داستان پی ببرد، هدف اصلی و کامل داستان های موراکامی ظاهر داستان هایش نیست، بلکه تحلیلی است که خواننده برای درک کامل داستان بعد از خواندن کتاب مجبور است انجام دهد تا نکات اصلی و بُعد واقعی کتاب را دریابد. در زمان انتشار کتاب کافکا در کرانه سوال ها و کنجکاوی های خوانندگان و بدفهمی ها انقدر زیاد بود که در دوره ای او را ناراحت و ناامید کرد و این ناراحتی را در سایت خود عیان کرد چرا که موراکامی از خواننده خود دقت بالا و ژرف اندیشی خاصی را برای تحلیل و درک داستان هایش انتظار دارد تا بلکه خوانندگانش بتوانند تا حد ممکن همه جوانب داستانش را برای خود آشکار کنند. موراکامی در سبک خاص ادبی خود میخواهد بیان کند: برای آشکار کردن اهداف و مفاهیم فردی و اجتماعی و... نیازی نیست که دقیق و جز به جز مفاهیم نمادها نکته گویی توضیح کامل داده شود. بلکه میتوان با اشاره هایی گذرا اما به جا و دقیق، بطن قضایا را روشن کرد و این موضوع است که سبک ادبی اورا خاص و منحصر به فرد کرده و تا زمانی که خوانندگان چندی از آثار اورا نخوانند و در آن دقیق نشوند، متوجه این نکته بسیار مهم نمیشوند. به همین علت است که داستان کوتاه های موراکامی نیز، از سنگینی خاصی برخوردار است. این سبک ادبب خاص، در واقع نمود هایی از تکامل سبک ادبی فرانتس کافکا است که به روشنی موراکامی در داستان هایش از استفاده کرده
ساناز
بسیار عالی
soul
خیلی عالی بود رمانتیک دراماتیک فانتزی بخصوص فصل اخر که بسیار عمیق و پرمعنا گویندگی و موسیقی متن عالی 💐💐💐😍😍😍😘
کاربر 1474891
کتاب داستانی نیمه فانتزی نیمه واقعی در مورد یک نقاش ژاپنی که بعد از جدا شدن از زنش آغاز میشه. بسیار شبیه کتابهای قبلی موراکامی. صدای دوست عزیزم آقای عمرانی فوق العاده است. به نظر میاد قبلا داستان رو خونده و با فراز و نشیب داستان و روش تغییر صداش آشناست. در بین آثار موراکامی جزوه بهترین ها نیست ولی در رتبه های بالا قرار میگیره.
کاربر 7988838
به علاقمندان داستانهایی که تجسم محتوی در ذهن ایجاد می‌کند، این کتاب رو توصیه میکنم. ضمن اینکه تلخی‌ها و شیرینی های زندگی رو از نگاهی دیگر به تصویر می‌کشد. صدای زیبای گوینده و خلق شخصیت‌های مختلف به داستان جانی زیبا می‌ بخشد.
کاربر 1325829
من بی اندازه، کتاب را دوست داشتم. تمام مدت تعطیلات عید با منشیکی با ماریه با شوکو با کوهستان و باران زندگی کردم.
Hossein
منم‌ دقیقا همینطور. به خصوص با شوالیه.
مینا خوش‌حرف
نمی‌دونم چرا هر بار بعد از خواندن / شنیدن داستان‌های موراکامی از زیبایی رمان‌هاش خودمو نمی‌کشم.
هانا
من ۵ ستاره رو به اجرای بینطیر و همیشگی آقای علی عمرانی میدم . ایشون شگفت انگیز اجرا میکنند . اما متاستفانه زیاد نتونستم با داستان ارتباط بگیزم .

زمان

۳۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۷۱۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶۸,۰۰۰
۱۱۷,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد