نظرات درباره کتاب صوتی دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم اثر جی. دی. سلینجر

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم

۴٫۲
(۳۲)
ツAlirezaツ
مجموعه ای از داستان های نسبتا کوتاه از جی دی سلینجر که با خوندن اولین داستان اش( یک روز خوش برای موز ماهی)شاید کتاب زیاد به دل اتون نشینه ولی بعد از خوندن اش با مطالعه نقد هایی که به همین داستان اول شده ارتباط اتون با سلینجر قوی تر میشه. من داستان آخرش یعنی ( تدی ) رو از همه بیشتر دوست داشتم چون آخر داستان نکات خوبی رو بهم یاد داد و در مورد آموزش و پرورش حرف دل امو میزد. سروش صحت هم داستان تقدیم به ازمه با عشق و نکبت رو خیلی دوست داره D: شاید این دوست داشتن برخی از داستان ها به موقعیتی که هر فرد در اش قرار داره برگرده. چند تا از جملات زیبای کتاب: -خوشبختی جامد است و شادی مایع - تدی: دوست داشتن من از روی احساسات نیست بلکه از روی وابستگی است و به نوعی به وسیله ی اون شخص کامل میشم و مکمل همدیگر هستیم. - درون سیبی که حضرت آدم خورد منطق بود و ما برای رسیدن به خدا باید فراتر از این منطق برویم. - در صورتی که من کار هایی را که باید میکردم به درستی کرده باشم مرگ اصلا ترس آور نیست ، شاید عده ای برگردن بگن شاید برای تو ناگوار نباشد ولی برای پدر و مادر و نزدیکانت چی؟ ما باید در اینجا خواب را مثال بزنیم شاید آن ها در خواب هم ببینند که ما مرده ایم ولی همین که از این رویا بیدار شدن می فهمن که ما زنده ایم ؛ بیدار شدن از رویا زندگی ، همین مرگ است.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
سلینجر تنها نویسنده ی پس از جنگ در آمریکاست که آثارش مورد استقبال همگان قرار گرفته. این استقبال نوعی عقب نشینی ادبی از آثار نویسندگان بزرگی چون هرمان ملویل، هنری جیمز و ویلیام فاکنر است؛ زیرا که آدم های آثار سلینجر بیش تر درونگرایانی هستند که خواننده به آسانی می تواند تصویر خود و معاصران خود را در آینه ی آن ها بازشناسد. سلینجر در عین حال به تقابل کودکی و بزرگسالی دست می زند، به تقابل بی گناهی و پلیدی، امید و نومیدی و حقیقت و دغلکاری. مواجهه ی فساد آدم ها و ادراک کودک موضوعی بکر در داستان نویسی امروز است. این کودک، که هم قربانی دغلکاری های ماست و هم نجات دهده، با چشمان نگران خود در اکثر داستان ها سلینجر حضور دارد. «دلتنگی های نقاش خیابان چهل و هشتم» که حکایت تنهایی در آزادی است، یکی از ده کتاب کلاسیک مدرن جهان شمرده شده است.
Feri
با تشکر از جناب سلطان زاده و اجراهای همیشه زیبای ایشان کتاب را پسندیدم. بعضی از داستانها را بیشتر، خصوصا تدی در بخش های آخر.... یک سوال از طاقچه دارم. چرا قیمت هاتونو یکباره اینقدر گرون کردین؟ من ماهی ۱۰-۱۵ کتاب ازتون می خرم و گوش میدم. ضمنا قبلا در جایزه خرید هر کتاب، کد تخفیف ۴۰ درصدی برای کتاب بعد جایزه می دادین. الان هم قیمتهاتون شدیدا و ناگهانی بالا رفته و هم کد تخفیف نمیدین. چرا؟ من واقعا دیگه نمی تونم کتاب بخرم ازتون، درحالیکه قبلا خیلی زیاد می خریدم. مطمینم بقیه دوستان هم دچار این مشکل هستند. واقعا چرا تغییر رویه دادید؟؟؟؟؟؟؟؟
farzane
واقعا زیبا بود از شنیدنش لذت بردم
Mahmoud Reza Javanmard
مگه میشه سلینجر بد نوشته باشه ؟؟؟ مثل همه آثارش جذاب و خوندنی البته برای اهل مطالعه
فاطمه
عالی بود
Maral Pekne
بعصی داستاناش خوب بود.ولی من نتونستم.با همشون ارتباط برقرار کنم.یکم جسته گریخته بود.
AS4438
ازگویندگی فوق اللاده زیبای استاد سلطان زاده که بگذریم، فقط داستان تدی گیرا بود، فوق العاده عالی بود.
هیوا
جذاب و آموزنده بود مخصوصا داستان کوتاه نهم و هشتم به طور کلی محشر بود.
کاربر ۲۵۰۷۳۶۴
محتوا و تکنیک عالی ولی خوندن آثار سالینجر تمرکز زیادی میخواد
m.norouzi
شروع کردم 🙂
javid
این کتاب حاوی چندین داستان کوتاه هست که بیشتر اونها حس ناقص بودن داستان رو بهم القا کرد، یا متن هایی بود که به نظر میومد برش نامناسبی از مسیر زندگی اشخاص مطرح کرده، من داستان تدی و تا حدودی دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم، تقدیم به ازمه و انعکاس آفتاب رو پسندیدم. توصیه هم نمی کنم چون برای بار دوم سمت این کتاب نمی رم. پرصاد
saba
یه جوری خوفناک میخونه که قدرت تصویر سازی رو از آدم میگیره من برای همین کتابای صوتی رو دوست ندارم ، کمتر پیش میاد خوب و با حس درست بخونن آدم خودش که میخونه ، بهتر تصور میکنه و فضارو درک می کنه

زمان

۷ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۳۸۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد