نظرات درباره کتاب صوتی تابستان قوها و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تابستان قوها اثر بتسی بایارس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تابستان قوها

نویسنده:بتسی بایارس
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۷از ۴۵ رأی
۳٫۷
(۴۵)
haniyh
خیلی کتاب شیرین و خوبی بود. گویندگی خیلی عالی بود واقعا صدا به داستان می‌خورد و زیبایی دوچندان کرده بود مرسی. یه داستان کوتاه و دلنشین درباره تابستان یه دختر نوجوان و احساساتش به همراه خانواده اش. کتاب یه داستان ساده اما زیباست انتظار یه داستان پرمحتوا پیچیده نداشته باشید. اگر میخواید یه داستان کوتاه دلنشین و بی حاشیه و آرومی بخونید بهتون پیشنهاد میکنم. داستان بچگونه نیست!
sorena
از این کتاب فیلم هم ساخته شده!؟ جالبه ندیدم ضمنا ببخشید چند ساعته پیش این کتاب صوتی رایگان بود ولی الان رایگان نیست، میشه لطفا بگید در چه ساعاتی یا چه وقت هایی این کتاب صوتی رو رایگان دراپ قرار می دید🙂
hanimani
همونجور که روی جلد کتاب هم نوشته شده کتاب مناسب سن نوجوان‌هاست ولی گاهی ترجیح میدم که از اون دنیای کتاب‌های پر از دغدغه به این کتاب‌ها پناه ببرم اول اینکه بگم کتاب رایگان هست و تمام فایل‌ها بر خلاف نظرات برخی دوستان باز شد!!! اما نظر بنده: ◀️از نظر داستان: داستان درباره دختر نوجوانیست به نام سارا با تمام فکرهای منحصر به اون سن حتی با یک فکر بزرگتر درباره برادر معلول خودش ◀️از نظر جذابیت: داستانی که میشود تمام صحنه‌ها رو جلوی چشم خودتون ببینید و احساس کنید. به نظرم نویسنده کاملا با یک نوجوان آشنا و واکنش‌های اون رو پیشبینی میکنه...با تمام مقایسه‌کردن‌ها، بدبینی‌ها،لجبازی‌ها و علاقه‌ها... ◀️از نظر ترجمه و گویندگی: خیلی رسا و روان بود و گویندگی خانم کمال زاده عالی بود. به دور از تقلید صدای خاص اما قابل فهم ........... در یک کلام ساده اما دلنشین با تشکر
گمشده در دنیای کتاب ها :(
من صدای خانم کمال. زاده رو دوست داشتم و جذب داستان جذاب کتاب شدم. گاهی اوقات نمی دانیم عاشق چه هستیم-تا این که در معرض از دست دادنش قرار می گیریم. سارا گادرفری تمام تابستان را به نق زدن و ایراد گرفتن از خودش، بدنش و مدل موی افتضاحش گذرانده است. او یک لحظه بسیار خوشحال و لحظه ای دیگر غمگین و گریان است و نمی تواند بفهمد دلیل این پریشانی چیست. شاید این رفتارهای بیش از حد دمدمی او به حضور ناگهانی و غیرعادی قوهایی مربوط باشد که توجه و علاقه ی چارلی، برادر سارا، را به خود جلب کرده اند. سارا این روزها چارلی، که معلول ذهنی است، را بسیار بیشتر از خودش دوست دارد و در حقیقت، این ناپدید شدن ناگهانی چارلی است که او را مجبور به ترک مشکلات کوچک و اعصاب خرد کن خود و آغاز جست وجویی برای یافتن برادرش می کند. سارا از روی ناچاری، به سراغ جو ملبی می رود؛ کسی که مدت ها از او متنفر بوده است. این دو برای پیدا کردن چارلی، جنگل های انبوه و زمین های صعب العبوری را زیر پا می گذراند. اما هر اتفاقی که بیفتد، سارا می داند که دیگر آدم سابق نخواهد بود.
سمن
این کتاب ماجرای فراموش نشدنی آخرین روزهای تابستان سارا را به تصویر میکشد و اینکه چقدر سارا احساس پوچی و بیهودگی دارد و سردرگمی های او را بیان میکند و در آخر میبینیم که با گمشدن برادرش، سارا می فهمد که زندگی چقدر براش دلپذیر بوده است. از شنیدنش واقعا لذت بردم، مخصوصا از رابطه خوب سارا با برادرش و اینکه به خوبی اون رو درک می کرد.
fati
سلام،کتاب جذابی نبود ،خیلی لوس وبی مزه بود.
فاطمه یسنا
عالی بود🌹
کاربر ۳۳۳۶۵۴۷
ترجمه و گویندگی خانوم کمالزاده فوق العاده بود.سپاس
roshan
کتاب خوبی بود.مدت زمانش کوتاه بود.ولی بسیار روان و دلنشین روایت میشد گویندگی خیلی خوب و به جا بود من دوسش داشتم
فهیمه نیکوگفتار
سلام ممنون هم گویندگی عالی بود وهم رایگان
محمدرضا
اولین شرط صداقت است

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۶۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۲۶۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۹,۴۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد