نظرات درباره کتاب صوتی خالکوب آشویتس و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی خالکوب آشویتس اثر هدر موریس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خالکوب آشویتس

نویسنده:هدر موریس
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۷از ۱۶ رأی
۲٫۷
(۱۶)
کاربر ۴۱۶۴۸۲۴
احساس جالبی بهم دست داد و همراه با شخصیت اصلی داستان رو زندگی کردم
فاطمه جم
من نسخه چاپیشو خوندم وخوشم اومد
sara
چون خودم به موضوع جنگ جهانی و اردوگاه های کار اجباری علاقه دارم وقتی تعریف های کتاب رو خوندم و تعریف نویسنده که داستان ،خاطرات حقیقی یک نفر هستش ،شک نکردم برای خوندنش.اما داستان در مورد یک یهودی در یک اردوگاه هستش که در حالی که بقیه یه برگ پیدا نمی کنن بخورن تا از گرسنگی نمیرن ،مشت مشت جواهر بدستش میرسه و با اون ها در طول داستان متوجه میشید که توانایی این رو داره که در قعر جهنم با شیطان هم معامله کنه.بیشتر داستان هم وسط بیچارگی مطلق بقیه ،حول خاطرات عاشقی ایشون پراکنده است که خدا رو شکر خاطرات عاشقانش سانسور شده و به این ترتیب زیاد حوصله کسی رو سر نمی بره .موضوع دیگه هم که برام جالب نبود این بود که روس ها که باعث آزادی اسرا شده بودند رو خیلی وحشی و متجاوز معرفی می کنه .خلاصه که کتاب های خیلی بهتری هست در این زمینه
کتابخوان تنها
عالی بود.افرین به همه تهیه کنندگانش. واقعا معرکه ست و نشان دهنده اوج توانایی انسان در تحمل مصائب و قدرت عشق و امید. حیف که منگله هرگز محاکمه نشد و در افریقای جنوبی بعد از فرار در ارامش زندگی کرد و به مرگ طبیعی مرد !!
سورن
حتما بخوانید
نازیلا
‌بیشتر از تمامِ آن چیزی که به عنوانِ نسل کشی،فاشیسم و جنایاتِ نازی ها سالها رویِ پرده سینما و بینِ سطورِ کتاب های قطور به خوردِ ما داده شده بود،درست جلویِ چشممان و توسطِ ⁧ #إسرائیل⁩ در حالِ شدن است!
Rosmari
دقیقا 😩😔🤕

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۸۰۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۵۸,۸۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد