نظرات درباره کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند اثر کلاریسا پینکولا استس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زنانی که با گرگ ها می دوند

گوینده:عاطفه رضوی
امتیاز:
۳.۳از ۵۷ رأی
۳٫۳
(۵۷)
nilood
این کتاب تو بی نهایت نیست؟😐
lily
موسیقیی که توش به کار برده شده قشنگ ترش کرده ، بنظرم داستان قشنگیه
کاربر ۵۶۸۷۷۱۰
فوق العاده ست این کتاب، برای زنها شبیه نقشه راه میمونه، شهودت رو جدی بگیر
رامش مخبر
بسیار عالی زیست اصیل را به زنان آموزش می دهد زن بود همان طور که سخت است در عوض سرشار از شور و شوق و زیبایی است زن یعنی زندگی 😌
Haniyeh Abbasi
به هرکسی که دوست داره روان و روح زنانه‌ی خودش رو بهتر بشناسه و به متون روانشناسی علاقه‌منده، چه خانم‌ها و چه آقایون، این کتابو توصیه می‌کنم. مثل یک راهنما برای سفر به درون و شناختن و التیام بخشیدن به زخمهای روحمون هست. ممکنه بخش‌هایی از کتاب، متناسب با تجربیات زیسته‌ی هر فرد، براتون بیشتر مفید و جذاب باشه. بهتره برای بار اول از ابتدا بخونیدش یا گوش بدید؛ با این حال هربخشی تا حدی مستقله و میشه از دفعات بعدی فقط همون بخشو مرور کرد. چون کتابیه که میشه بارها بهش برگشت و دوباره یاد گرفت و آروم شد. صدا و بیان گوینده هم خوبه و با محتوای کتاب تناسب داره. بنظرم کتاب رو با حوصله و وقتی که تمرکز دارید گوش بدید.
کاربر ۴۴۱۸۶۱۳
راستش این کتاب رو بخاطر پیشینه گویندگی خوب خانم عاطفه رضوی و با کد تخفیف خریدم ولی باهاش نتونستم خوب ارتباط بگیرم.گزافه گویی زیاد داره
Zahra Ebrazi
در یک کلام عااالی عالی عالی هم کتاب و هم گویندگی خانم رضوی
Ariel Saadat
این کتاب بی‌نظیره اگر به افسانه‌ها و کهن‌الگوها علاقه‌مندین شک نکنین و از خوندنش لذت ببرین.
کاربر ۴۰۷۳۲۲۰
این کتاب را به همه توسیه میکنم چون راه زندگی درست است💙💙
S. madmazel
توصیه
fereshte 19
من در حال مطالعه این کتاب به صورت چاپی هستم و در مورد گویندگی اون نمی تونم نظری بدم اما به طور کلی مطالعه دقیق این کتاب رو به تمام زنان پاک سرزمینم پیشنهاد می کنم باشد که جهشی بزرگ داشته باشیم به سمت رهایی آگاهانه از بندهای درونی و بیرونی‌.
کاربر ۳۵۶۴۵۸۲
عالی بود
کاربر 4312770
الان کتاب را خریدم بعداز اتمام نظرم راخواهم نوشت
سیما
چون ترجمه خانم موحد بود انتخابش کردم ولی کتاب زیاد جالبی نیست از اون جایی که دوست ندارم کتابی رو نصفه رها کنم ادامه اش دادم . کتابی نبود که بیقرارش بشم.
amirmn,velayat
کتاب چالشی‌ای برای تعمیق است. شبیه نظریه توطئه زنانی است که می‌خواهند ویژگی های خود را نادیده گرفته و در کورس سرمایه داری، که ملاک برتری را هر چه سرمایه دار تر بودن در جامعه نمایان کرده است، برسند. [ از جمله تحصیلات دانشگاهی (هدف نفی علم نیست)، مدیریت در شرکت ها و سازمان ها، ریاست بر مناسب اجتماعی عملیاتی، حضور در شغل های نظامی و... ] باید همیشه فعالانه نظریات دیگران [حتی اینجانب] را با تعمق و تفکر به چالش کشید و صحت و سقم آن ها را با اطلاعات معتبر از هر جناحی مقایسه کرد و سعادت را در میان آنها جستجو نمود. دقیقا نمی‌دانم نویسنده به دنبال ترویج فمنیسم در جوامع هست یا نه؛ اما به خوبی می‌دانم که فمنیسم، پروژه‌ای استعماری، سرمایه دارانه و شکست خورده است. و البته باید دانست که کم عقلانی در جامعه ایران، همچون سیاست های سکو طاقچه را در پیش گرفته‌اند. سیاستی که به دنبال حذف الگوی عظیمی مثل فاطمه زهرا (س) است و به دنبال بهره کشی حداکثری از زن می‌باشد، تاریخ به خوبی گواه این موضوع است و دانشمندان و صاحب نظران عمیق و عادل، به خوبی این را می‌دانند.

زمان

۲۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۹ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۷۱,۶۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد